Sugarbird - ´Mutasd a városod´-kampány

2013. április 9.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Sugarbird csapata idén tavasszal több száz rászoruló gyermeket ajándékoz meg gyermekruhával.

Miss KK, a Sugarbird új vendégtervezője
Miss KK, a Sugarbird új vendégtervezője
Fotó: Sugarbird

A magyar televíziós személyiségek, énekesek, modellek és designerek összefogásból ismét jelesre vizsgáztak. Sokan álltak a Sugarbird újabb jótékonysági felhívása - a "Mutasd a városod!" kampány - mellé.

A "Mutasd a Városod!" kampány koncepciója, hogy minden Sugarbird arc és tervező jó néhány ismert személyiséget maga mellé állítva népszerűsíti szülővárosát, az erre az alkalomra tervezett egyedi, limitált számú pólóban. A póló terveket Miss KK, street art művész, a Sugarbird újabb vendégtervezője készíti.

A pólók árusításából származó teljes bevételt a szervezők rászoruló gyermekek megsegítésére fordítják. A befolyt pénzből gyermekruhák készülnek, melyet a szervezők tavasz folyamán juttatnak el a segítséget igénylő gyermekotthonoknak.

Ahogy azt már az év elején is jeleztük, idén tavasszal nagy fába vágtuk a fejszénket. 2013-ban a tartalomhoz adjuk majd a formát, vagyis az év folyamán több olyan kollekciót állítunk színpadra, ahol a divatos ruhák, a fiatalos trendek mellett komoly üzenetekkel is meg akarjuk szólítani a populáris divatot kedvelő fiatal célközönségünket. Célunk, hogy http://www.glamouronline.hu/divatshoppingtipp/kossuth-petofi-es-a-forradalmi-polok-a-sugarbird-minikollekciojaban-7898>divatot teremtsünk a magyar értékeknek

Nagyon fontos számomra, hogy minden szezonban "feldolgozzunk" valamilyen magyar vonatkozású témát. Imádom a Magyar városokat, a városaink történelmét, hangulatát. Nagy álmom volt, hogy divat pólókon népszerűsítsük azokat. Úgy gondolom, hogy ez nem csak egy divattéma, vagy trend, hanem annál jóval több.

Már hosszú évek óta támogatunk rászoruló embereket, intézményeket. Idén azt szeretnénk, ha a rászoruló gyermekek arcára csalhatnánk mosolyt. – nyilatkozta Jagasics V. Csonka Hedvig a Sugarbird tulajdonosa és vezető tervezője.

A kampány mellé álló közismert személyiségek - Vujity Tvrtko (Pécs), Tatár Csilla és Papp Gergő (Budapest), Kárász Róbert (Szigetvár), Dukai Regina és Cserpes Laura (Kapuvár), Rákóczi Ferenc (Újkígyós), Debreczeni Zita és Judy (Szolnok), Andor Éva (Debrecen), Kondákor Zsófi és Zimány Linda (Nagykanizsa), Gazdag Tibor (Nyíregyháza), Nagy Adrienn (Kecskemét), Varga Viktor (Békéscsaba) , Tóth Vera (Tapolca) - a kampány népszerűsítésére 2013. április 3-án közös fotózásra gyűltek össze a KIOSK Alapozó étterembe.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ez a kiállítás Pécsett máshogy mutatja meg Salvador Dalít mint eddig bármikor

Ez a kiállítás Pécsett máshogy mutatja meg Salvador Dalít mint eddig bármikor

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)