Szeretem a testem - egy téma, két kampány

2012. október 5.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Két márka, egy téma…a Victoria's Secret és a Dove is önmagunk elfogadását, a testünk (meg)szeretését tűzte ki célul kampányaiban, de a megvalósítás, és így az üzenet teljesen más lett.

A Victoria's Secret "Love My Body" ("Szeretem a testem") reklámja egészen érdekes módját választotta a női test sokféleségének megmutatására: a modellek (köztük Alessandra Ambrosio, Erin Heatherton, Rosie Hungtington-Whiteley) csupán a bőrszínükben különböznek, a magasságuk és a testük tökéletessége vitathatatlanul azonos. Nos, a képek gyönyörűek lettek, de vajon nem bicskanyitogató a fölé vésett szlogen?

Szeresd a tested! - Victoria`s Secret vs. Dove

A Dove-tól már megszoktuk, hogy évek óta "valódi", a hétköznapi életből vett nőket használ a kampányaikhoz. Így tett a "Real Beauty" ("Valódi szépség") reklámoknál is. A fotón látható 11 nő semmiben sem hasonlít egymáshoz, talán "csak" annyiban, hogy tökéletlenül is tökéletesen jól érzik magukat a bőrükben (hasonlóan a VS-es lányokhoz persze). Más magasság, más mellméret, más testalkat, súly és arányok, ahogy az életben is. Vagy mégsem?

Nektek melyik kampány tetszik jobban? Szavazzatok!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A férfi téli kabátok és dzsekik legfőbb útmutatója (x)

A férfi téli kabátok és dzsekik legfőbb útmutatója (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)