Szeretem a testem - egy téma, két kampány

2012.október.5.

Két márka, egy téma…a Victoria's Secret és a Dove is önmagunk elfogadását, a testünk (meg)szeretését tűzte ki célul kampányaiban, de a megvalósítás, és így az üzenet teljesen más lett.

A Victoria's Secret "Love My Body" ("Szeretem a testem") reklámja egészen érdekes módját választotta a női test sokféleségének megmutatására: a modellek (köztük Alessandra Ambrosio, Erin Heatherton, Rosie Hungtington-Whiteley) csupán a bőrszínükben különböznek, a magasságuk és a testük tökéletessége vitathatatlanul azonos. Nos, a képek gyönyörűek lettek, de vajon nem bicskanyitogató a fölé vésett szlogen?

Szeresd a tested! - Victoria`s Secret vs. Dove
Szeresd a tested! - Victoria`s Secret vs. Dove

A Dove-tól már megszoktuk, hogy évek óta "valódi", a hétköznapi életből vett nőket használ a kampányaikhoz. Így tett a "Real Beauty" ("Valódi szépség") reklámoknál is. A fotón látható 11 nő semmiben sem hasonlít egymáshoz, talán "csak" annyiban, hogy tökéletlenül is tökéletesen jól érzik magukat a bőrükben (hasonlóan a VS-es lányokhoz persze). Más magasság, más mellméret, más testalkat, súly és arányok, ahogy az életben is. Vagy mégsem?

Nektek melyik kampány tetszik jobban? Szavazzatok!

Ez is érdekelhet

Ilyenek lesznek a jövő szakmái: Tűzoltó és katona helyett drónforgalom-irányító és digitálisdetox-terapeuta leszel?

Ilyenek lesznek a jövő szakmái: Tűzoltó és katona helyett drónforgalom-irányító és digitálisdetox-terapeuta leszel?

G-Életstílus

Extrém szélsebességű viharokat hoz a klímaváltozás Magyarországon

Extrém szélsebességű viharokat hoz a klímaváltozás Magyarországon

G-Életstílus

Hangulatzavarok léteznek, fontos és természetes rajtuk dolgozni: a Mélylevegő Projekt nem kezeli tabuként a problémákat

Hangulatzavarok léteznek, fontos és természetes rajtuk dolgozni: a Mélylevegő Projekt nem kezeli tabuként a problémákat