Tomcsányi Dóri és tehetséges kiegészítőtervezők is képviselték Magyarországot a Concreta.Festamodán

2018. május 7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Concreta.Festamoda című divatesemény célja, hogy bemutassa a feltörekvő közép-európai ruha- és kiegészítő tervezők munkásságát Rómában, valamint lehetőséget adjon a párbeszédre a V4 divatszereplők és az olasz vásárlók, dizájnérzékeny közönség közt.

HIRDETÉS

A Concreta.Festamoda csúcspontja egy izgalmas divatprezentáció volt, melyen magyar, lengyel, szlovák, cseh divattervezők aktuális munkáit, valamint a dizájnerek sajátos vizuális és zenei világát is megismerhették a látogatók.
Ezt megelőzően magyar kiegészítőtervezők kreáció váltak láthatóvá egy sajátos kiállítás keretein belül; a programon bemutatkozik többek közt a Faludi G, Alma Abonyi, eVe by Eva Remenyi, Gabriella Veszprémi, Delacier, Linda Sieto, Berecz Vanda, Vidó Nóri és a Mandragora is.

A divatprezentáción Magyarországot Tomcsányi Dóri képviselte. Dóri tavaszi-nyári kollekciója a sportos, szexi irányvonalat ötvözi a szolid eszképizmus ideájával, melyben a lezser elegancia az urbánus hétköznapok részévé válik. A poszt-szocialista Magyarország életstílusából inspirálódó, játékos és humoros eszközökkel is operáló, a vintage esztétika jegyében alkotó tervezőnő ezúttal a tenisz világából merített ihletet, mely a szabásvonalakban, a színvilágban és a printekben is visszaköszön letisztult, minimalista megoldásokkal.

Az ODIVI egy prágai bázisú brand, melynek alapító-tervezője, Iva Burkertova szeret játszani az izgalmas struktúrákkal és anyagokkal. Munkáira leginkább a geometrikus formák jellemzőek. Az ODIVI egy street style brandként indult, mára azonban prémium high fashion márkáva avanzsálódott, de hű maradt gyökereihez és előszeretettel keveri a különböző stílusokat.

Ewa Gołaszewska az University of Warsaw Fashion Design szakán diplomázott, eseményünkön Lengyelországot képviseli. Karakteres, bárhol felismerhető kreációi a modern városi nőnek szólnak, akinek fontosak a részletek, a markáns megjelenés és a ruhákkal való személyes kapcsolat.

Szlovákiából a MUSA márka mutatkozott be Rómában. A tervezőnő, Katarina Halasova Bécsben végzett művészettörténet, illetve alkalmazott művészet szakon.
Katarina Ausztriában és Szlovákiában alkot, kollekciói az időtlen eleganciát hirdetik, a dizájner kiemelt figyelmet fordít a kiváló minőségű anyagokra. A MUSA kulcsszavai: klasszikus szabásvonalak kortárs dekonstruktuvizmussal, játékos könnyedség, urbánus eklektika.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Kvíz: Te emlékszel még, melyik hónapban történtek ezek a 2024-es események?

Kvíz: Te emlékszel még, melyik hónapban történtek ezek a 2024-es események?

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Szaloncukor-rajongók, ennél jobb hírt még nem kaptatok karácsonyra! (x)

Szaloncukor-rajongók, ennél jobb hírt még nem kaptatok karácsonyra! (x)

Ettől garantáltan mindenki rátok figyel majd: itt a Dolce&Gabbana elképesztő karácsonyi illatkollekciója (x)

Ettől garantáltan mindenki rátok figyel majd: itt a Dolce&Gabbana elképesztő karácsonyi illatkollekciója (x)

Ha gőzöd sincs, milyen ajándékot vegyél karácsonyra, segítünk! Íme 30 szuper ajándékötlet (x)

Ha gőzöd sincs, milyen ajándékot vegyél karácsonyra, segítünk! Íme 30 szuper ajándékötlet (x)

Íme a tökéletes hajápolási rutin, ha hajhullás ellen keresel megoldást (x)

Íme a tökéletes hajápolási rutin, ha hajhullás ellen keresel megoldást (x)