Tomcsányi Dóri és tehetséges kiegészítőtervezők is képviselték Magyarországot a Concreta.Festamodán

2018.május.7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Concreta.Festamoda című divatesemény célja, hogy bemutassa a feltörekvő közép-európai ruha- és kiegészítő tervezők munkásságát Rómában, valamint lehetőséget adjon a párbeszédre a V4 divatszereplők és az olasz vásárlók, dizájnérzékeny közönség közt.

A Concreta.Festamoda csúcspontja egy izgalmas divatprezentáció volt, melyen magyar, lengyel, szlovák, cseh divattervezők aktuális munkáit, valamint a dizájnerek sajátos vizuális és zenei világát is megismerhették a látogatók.
Ezt megelőzően magyar kiegészítőtervezők kreáció váltak láthatóvá egy sajátos kiállítás keretein belül; a programon bemutatkozik többek közt a Faludi G, Alma Abonyi, eVe by Eva Remenyi, Gabriella Veszprémi, Delacier, Linda Sieto, Berecz Vanda, Vidó Nóri és a Mandragora is.

A divatprezentáción Magyarországot Tomcsányi Dóri képviselte. Dóri tavaszi-nyári kollekciója a sportos, szexi irányvonalat ötvözi a szolid eszképizmus ideájával, melyben a lezser elegancia az urbánus hétköznapok részévé válik. A poszt-szocialista Magyarország életstílusából inspirálódó, játékos és humoros eszközökkel is operáló, a vintage esztétika jegyében alkotó tervezőnő ezúttal a tenisz világából merített ihletet, mely a szabásvonalakban, a színvilágban és a printekben is visszaköszön letisztult, minimalista megoldásokkal.

Az ODIVI egy prágai bázisú brand, melynek alapító-tervezője, Iva Burkertova szeret játszani az izgalmas struktúrákkal és anyagokkal. Munkáira leginkább a geometrikus formák jellemzőek. Az ODIVI egy street style brandként indult, mára azonban prémium high fashion márkáva avanzsálódott, de hű maradt gyökereihez és előszeretettel keveri a különböző stílusokat.

Ewa Gołaszewska az University of Warsaw Fashion Design szakán diplomázott, eseményünkön Lengyelországot képviseli. Karakteres, bárhol felismerhető kreációi a modern városi nőnek szólnak, akinek fontosak a részletek, a markáns megjelenés és a ruhákkal való személyes kapcsolat.

Szlovákiából a MUSA márka mutatkozott be Rómában. A tervezőnő, Katarina Halasova Bécsben végzett művészettörténet, illetve alkalmazott művészet szakon.
Katarina Ausztriában és Szlovákiában alkot, kollekciói az időtlen eleganciát hirdetik, a dizájner kiemelt figyelmet fordít a kiváló minőségű anyagokra. A MUSA kulcsszavai: klasszikus szabásvonalak kortárs dekonstruktuvizmussal, játékos könnyedség, urbánus eklektika.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

„Eszméletlenül nehéz folyamat volt megküzdeni a kitaszítottság érzésével” - Nézd meg a rendhagyó Romaként. podcast új adását

„Eszméletlenül nehéz folyamat volt megküzdeni a kitaszítottság érzésével” - Nézd meg a rendhagyó Romaként. podcast új adását

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)

Gondok vannak a hálószobában? Akkor ezekre érdemes odafigyelni (x)

A Dolce&Gabbana új illatpárosából árad a magabiztosság- Fedezd fel Te is! (x)

A Dolce&Gabbana új illatpárosából árad a magabiztosság- Fedezd fel Te is! (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)