Történelmi pillanat: Online debütált a Vogue Arabia

2016.október.25.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Ez az első Vogue magazin, amelyik nem nyomtatásban, hanem online jelenik meg először. A Vogue Arabia arab, angol nyelven olvasható a vogue.me weboldalon. A nyomtatott magazin is megjelenik az arab piacon, 2017 tavaszán követi a digitális kiadványt. "Az arab világ mindig az álmok, a misztikum, a szépség világa volt. Miután a kreativitás egyfajta reneszánszát éljük, megspékelve a technológiai lehetőségekkel, eltökélt szándékunk, hogy ezt a régiót is ellátjuk odafigyeléssel rájuk szabott tartalommal. A Vogue márka a történetmesélésre, a hagyományokra épül, így épül majd a Vogue Arabia is"- fogalmazta meg Deena Aljuhani Abdulaziz, a főszerkesztő.

Voogue Arabia, Vogue, magazin, Nevora, Karina Dobrotvorskaya, Deena Aljuhani Abdulaziz, Conde Nast, New markets, arab, Shashi Menon, Gigi Hadid, Suzy Menkes, Elie Saab, vogue.me, Burberry, Dolce&Gabbana, Chanel, Dior, Saint Laurent, Fendi, Bulgari, abaja
Fotó: Vogue Arabia

David Downton portréja a Vogue Arabia főszerkesztőjéről: Deena Aljuhani Abdulazizról

Voogue Arabia, Vogue, magazin, Nevora, Karina Dobrotvorskaya, Deena Aljuhani Abdulaziz, Conde Nast, New markets, arab, Shashi Menon, Gigi Hadid, Suzy Menkes, Elie Saab, vogue.me, Burberry, Dolce&Gabbana, Chanel, Dior, Saint Laurent, Fendi, Bulgari, abaja
Fotó: Vogue Arabia

A bevezetés egyik videós divatanyaga Elie Saab libanoni divattervező ruháit emeli a fókuszba, a filmet Elisa Sednaoui rendezte Bejrútban. Suzy Menkes, a Vogue szerkesztője beszél a közel-keleti divatszcénáról, egy exkluzív videó jelenik meg Gigi Hadiddal, de a legstílusosabb abajákat (ezt a kifejezést tulajdonképpen minden hosszú, egyrészes ruhára használják, amit anyagában és mintázatban hozzáillő kendővel árulnak) is megmutatják az új szezonra, más trendösszeállítások mellett. Shashi Menon, a Nevora lapkiadó lapigazgatója megjegyezte: A lap megjelenése egy nagy lépés a Közép-Kelet divatéletének evoluciójában és még ezen is túlmutat. Az a döntés, hogy először a digitális térben jelenünk meg, szintén egy mérföldkő a lapkiadás történetében: a jövőt építjük, de ezt a Vogue hosszú történetére alapozzuk. Nagyon fel vagyunk villanyozva, hogy a a Vogue, a világ divatjának legfőbb ikonja megjelenik a régióban és ezzel elindítja az itteni ökoszisztéma átalakulását.

A digitális kiadvány már csak úgy dúskál a hirdetésekben: Chanel, Dior, Saint Laurent, Fendi, Dolce&Gabbana, Burberry, Bulgari csak hogy néhány igen jellegzetes nevet említsünk a bevezetett kiadványból.

Deena Aljuhani Abdulaziz, a főszerkesztő az elmúlt évek alatt már igen jó nevet szerzett magának azzal, hogy a nemzetközi divattervezőket népszerűsítette a régióban afféle véleményvezérként. Miután jó sok időt töltött az Egyesült Államokban és Európában, jól tudja, hogyan lehet a két világot, kultúrát harmonikusan ötvözni egymással.

"A Vogue Arabia bevezetése izgalmas és történelmi pillanat" - elemezte Karina Dobrotvorskaya, a Condé Nast új piacokért, fejlesztésekért és tartalomért felelős elnöke- "A digitális debütálással újítunk, nemcsak a már meglévő közönség érdekében, hanem az új generációk elérése érdekében is. A Vogue megjelenése egyszerre mutatja meg az arabok sok ezer éves hagyományait és a digitális, kortárs világot."

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Péter Szabó Szilvia: „Nem az a típusú lány voltam, akinek az az álma, hogy fehér ruhába bújjon”

Péter Szabó Szilvia: „Nem az a típusú lány voltam, akinek az az álma, hogy fehér ruhába bújjon”

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője