Versace tavaszi kollekció sztárokkal

2009. május 13.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Éppen 20 éve, 1989-ben alkotta meg első óra kollekcióját az olasz divatház, az évfordulót igazán különleges meglepetéssel ünnepli a Versace: legújabb női órájuk, az EON egy valóságos ékszer. Donatella Versace nem akárkikre bízta az új kollekció népszerűsítését, hiszen a két, talán legismertebb topmodellt, Gisele Bündchent és Kate Moss-t nyerte meg a Versace kampányához. Az 1978-ban debütáló olasz divatház a 80-as években egy csapásra vált az olasz divat és a luxus egyik szimbólumává, s legfőbb törekvésük éppen ezért az, hogy a legjobbakkal dolgozhassanak együtt, ami ebben az évben maradéktalanul sikerült is nekik.

versaceeon-200x-d00003221981e88d21c39.jpg

A 80-as évek közepén szélesítette ki a cég kínálatát a kiegészítőkre is, idén a kollekció különlegessége kétségkívül az EON névre keresztelt óra, amely borzasztóan elegáns és érzéki is egyben. Ráadásul a Timex jóvoltából itthon is elérhető.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

„Örököljük a generációs félelmeket, amik megmutatkoznak az arcon” - beszélgetés dr. Dalmy Julianna arc- és testelemzővel

glamour plusz ikon „Örököljük a generációs félelmeket, amik megmutatkoznak az arcon” - beszélgetés dr. Dalmy Julianna arc- és testelemzővel

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Problémás bőr volt, nincs: így hat az arcápolási rutin, ha rád van szabva (x)

Problémás bőr volt, nincs: így hat az arcápolási rutin, ha rád van szabva (x)

Strandkészülődés: tippek a tökéletes bikinivonalhoz (x)

Strandkészülődés: tippek a tökéletes bikinivonalhoz (x)

4 tuti tipp, hogyan építsd be a mozgást a mindennapjaidba (x)

4 tuti tipp, hogyan építsd be a mozgást a mindennapjaidba (x)

Baki a csajos nyaraláson: rossz ötlet volt az intimmosakodó (x)

Baki a csajos nyaraláson: rossz ötlet volt az intimmosakodó (x)