A Puma összehozza a nőket új kampányában

2021.április.22.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Idén is az erős nőket kihangsúlyozó, támogató kampánnyal jött ki a Puma. A világszerte feminizmusáról, diverzitást támogató magatartásáról híres márka összefogta női kultúrát és sportot előre mozdító márkanagyköveteit, hogy minél szélesebb körben elérje a nőket üzenetük miszerint a nőknek is kiemelten fontos szerepe van a világ fejlődésében.

A Puma összehozza a nőket új kampányában
Fotó: PUMA

A globális szupersztár Dua Lipa által vezetett kampány a mai hús-vér nőhöz szól. Arra buzdít minden nőt, hogy ossza meg sikereit, ünnepelje női barátságait, és támogasson minél több nőt. Dua Lipa így fogalmazta meg érzéseit a kampánnyal kapcsolatban.

A nők már teljesítették a feladatot, ott vannak mindenhol, és az eredményeik önmagukért beszélnek. Ezeket a sikereket elmesélni mindig izgalmas és erőt adó vállalkozás. Ösztönzően hat nőkre, akinek a határ a csillagos ég. Nagyon hálás vagyok, hogy részt vehetek a kampányban. Mutassuk meg a világnak, hogy képesek vagyunk bármire!

A magyarországi Puma a női barátságot ünneplő kampánnyal rukkolt elő, ahol két influencer került a középpontba, akik évek óta töretlenül barátok, és mind érzelmileg mind szakmailag egymás biztos támaszai. Szabó Hédi és Király Lina nagy örömmel mondott igent a közös fotózásra, ahol a Puma legújabb Cruise Rider modelljét viselték. A kampány fontos momentuma, hogy a résztvevők megszóljanak, minél több nőhöz eljuttassák gondolataikat a női kapcsolatokról, mintákról és nők szerepéről a mai társadalomban.

„Számomra a női barátság a kölcsönös bizalomra, megértésre, törődésre és a segítségnyújtásra épül. Ennek a kapcsolatnak nincsenek feltételei, a támogatás önzetlen, és nem rontják meg elvárások. Fontos számomra, hogy a barátnőim érezzék a törődésemet, hogy lássák, hogy együtt örülök velük a sikereiknek, és támogatom őket azok elérésében.” (Király Lina @linaxxpanni)

Fotó: PUMA

„Amikor kilépünk a társadalom által létrehozott skatulyákból, és őszintén, mindenféle verseny és megfelelési kényszer nélkül tudunk egymással kapcsolódni, akkor nő és nő között semmi máshoz nem fogható barátság jön létre.” (Szabó Hédi @hedinke)

Fotó: PUMA

Az új sziluettnek két színvariációja kapható Magyarországon, amelyek elérhetőek az Office Shoes üzleteiben és webshopjában.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Friss szülinapi fotó! Elképesztő, mekkorát nőtt a 6 éves Lajos herceg

Friss szülinapi fotó! Elképesztő, mekkorát nőtt a 6 éves Lajos herceg

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője