Millie Bobby Brown saját kollekcióval rukkolt elő, amit mától te is elérhetsz!

2022. október 19.
Ez a cikk több mint 6 hónapja frissült utoljára, a benne lévő információk elavultak lehetnek.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Millie Bobby Brown, brit színésznő, producer és vállalkozó 2019-ben hozta létre 'florence by mills' nevű márkáját a Z generáció számára, amely a népszerű kozmetikai termékek forgalmazása mellett ezúttal saját divatkollekcióval is bővült.

florence by mills x ABOUT YOU
florence by mills x ABOUT YOU
Fotó: Charlie Bobby Brown

Millie Bobby Brown még csak 18 éves, de máris hatalmas hírnévre tett szert: nemcsak a változás úttörőjeként, de a Z generáció inspiráló hangjaként is emlegetik. A 'florence by mills' a színésznő természetes kozmetikai termékek iránti szenvedélyének, és a pályafutása során több száz sminkszékben ülve szerzett tapasztalatának köszönhetően kezdődött. Millie korán megtanulta, hogy a szépség valójában önmagunk szeretetéről szól, ezért hozta létre a florence-t, amely dédnagymamája után kapta a nevét, aki mindig boldoggá tette őt.

Szabad önkifejezés

Millie Bobby Brown márkája ezúttal bemutatja első divatkollekcióját is, amely kizárólag az ABOUT YOU-nál érhető el. A 76 darabból álló kollekciót a „florence by mills” márka alapértékei ihlették, a ruhadarabok kényelmesek, extravagánsak, és a jóérzést hivatottak közvetíteni. Összességében az új nemzetközi kollekció játékos, de mégis érett személyiséget tükröző ruhadarabokból áll, amelyek Millie egyéniségét közvetítik. A kollekció fő célja a pozitivitás és a jókedvre derítés, valamint a magabiztosságra és az önkifejezésre való bátorítás a hétköznapokban.

florence by mills x ABOUT YOU
Fotó: Charlie Bobby Brown

Millie Bobby Brown és az ABOUT YOU együttműködésével két közkedvelt és jól ismert márka egyesül, amely garantáltan nagyot szól a ruházati termékeket forgalmazó piacon. „Az ABOUT YOU számára stratégiai fontosságú a Millie Bobby Brown-nal való együttműködés, hiszen a „florence by mills” valóban egy Z generáció által a Z generáció számára létrehozott márka. Hosszútávon az egyik legnagyobb Z generációs divatmárkát szeretnénk együtt felépíteni Európában” – magyarázza Julian Jansen, az ABOUT YOU tartalomigazgatója.

10 évesen azt mondták Millie Bobby Brownnak, sosem lesz belőle színész

10 évesen azt mondták Millie Bobby Brownnak, sosem lesz belőle színész

Büszkék vagyunk a két márka közötti fantasztikus szinergiára, és egy igazi kiváltság, hogy a „florence by mills” exkluzív partnerei lehetünk a márka divatiparba való átültetésében. Sok éves tapasztalatunkkal erős partnerek vagyunk Millie oldalán, együtt egy kiemelkedő kollekciót terveztünk nemcsak a Z generáció számára, hanem azoknak is, akik szeretnek kísérletezni a ruhákkal és a különböző stílusokkal” – folytatja Sofia Hagemeier, az ABOUT YOU exkluzív együttműködésekért felelős vezetője.

florence by mills x ABOUT YOU
Fotó: Charlie Bobby Brown

A kizárólag az ABOUT YOU-n elérhető “florence by mills” a co-branding projekt első divatkollekciója. Az őszi-téli kollekció darabjai kellő kifinomultsággal rendelkeznek ahhoz, hogy bármilyen alkalomra viselhetők és kombinálhatók legyenek. A kollekció minden darabja a sikkes és a kényelmes, játékos darabok tökéletes ötvözete, amelyben jellemzőek a pasztellszínek, a fehér, a fekete és a barna. A ruhák megalkotásakor az volt a cél, hogy mindenki kényelmesen, de mégis különlegesnek érezze magát bennük.

Millie Bobby Brown élete nagy dobására készülhet a Stranger Things után

Millie Bobby Brown élete nagy dobására készülhet a Stranger Things után

Mindenkinek a saját értelmezése szerint kell meghatároznia a szépség fogalmát, az egyéniség és az egyediség az üzenet minden termékem mögött. A „florence by mills” márkámmal arra szeretném ösztönözni a fiatal nőket, hogy mutassák meg magukat olyannak, amilyenek valójában, és legyenek magabiztosak döntéseikben, hiszen ez segít a pozitív életszemlélet kialakításában. Olyan divatot akartam teremteni, amely nem alkalmazkodik a trendekhez, hanem a saját szabályai szerint működik.” – mondja Millie Bobby Brown.

florence by mills x ABOUT YOU
Fotó: Charlie Bobby Brown

A kampányfotózás koncepciója a kollekció gondolatiságát hangsúlyozza: egy játékos, de szofisztikált helyzet ábrázolása, amely a teljes szabadságot jelképezi. A kreatív fotók, amelyek egy festői szépségű londoni golfpályán készültek Millie-ről kissé abszurd helyzetekben, egyszerre csalnak mosolyt a vásárlók arcára és gondolkodtatnak el. A kollekciót Millie bátyja, Charlie Bobby Brown kapta lencsevégre, aki az egész kampánynak egy kissé retró hangulatot adott.

Az exkluzív darabok 2022. október 19-től kaphatóak mind a 26 európai ABOUT YOU online áruházban XS-XXL méretben, 12.000 és 60.000 forint között.

Olvass még többet a sztárokról:

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

„Örököljük a generációs félelmeket, amik megmutatkoznak az arcon” - beszélgetés dr. Dalmy Julianna arc- és testelemzővel

glamour plusz ikon „Örököljük a generációs félelmeket, amik megmutatkoznak az arcon” - beszélgetés dr. Dalmy Julianna arc- és testelemzővel

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

4 tuti tipp, hogyan építsd be a mozgást a mindennapjaidba (x)

4 tuti tipp, hogyan építsd be a mozgást a mindennapjaidba (x)

Strandkészülődés: tippek a tökéletes bikinivonalhoz (x)

Strandkészülődés: tippek a tökéletes bikinivonalhoz (x)

Te is irodai munkát végzel? - Így válassz okosan szemüveget (x)

Te is irodai munkát végzel? - Így válassz okosan szemüveget (x)

Baki a csajos nyaraláson: rossz ötlet volt az intimmosakodó (x)

Baki a csajos nyaraláson: rossz ötlet volt az intimmosakodó (x)