Csilliárdos divat- és beauty-birodalom: A Kardashian-nővérek vállalkozásai

Szponzorált tartalom

2023. május 29.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A meglehetősen nagy média-érdeklődésnek örvendő Kardashian-nővérekkel kapcsolatban számtalan extrém dologgal találkoztunk már, legyen szó nyilvánosság előtt zajló válásról, epizódonként több milliós nézettségű valóságshow-ról vagy éppen egy édesapáról, aki már nőként éli az életét. A botrányok ellenére azt semmiképp nem vitathatjuk el a Kardashian-nővérektől, hogy igenis értik, hogyan kell dollármilliókat csinálni. Mára valamennyien sikeres üzletasszonyok, eredményes vállalkozásokkal a hátuk mögött. Lássuk, pontosan milyen cégeket hoztak létre és milyen termékekkel törtek a csúcsra!

A Kardashian-nővérek és édesanyjuk, Kris Kardashian a Kardashian Kollection Launch Party-n 2011-ben. Balról: Khloe Kardasian, Kylie Jenner, Kris Kardashian, Kourtney Kardashian, Kim Kardashian és Kendall Jenner
A Kardashian-nővérek és édesanyjuk, Kris Kardashian a Kardashian Kollection Launch Party-n 2011-ben. Balról: Khloe Kardasian, Kylie Jenner, Kris Kardashian, Kourtney Kardashian, Kim Kardashian és Kendall Jenner
Fotó: Getty Images

Kourtney-t, Kim-et, Khloé-t, Kendall-t és Kylie-t több száz millióan követik a social média platformokon. A hatalmas követőtábor pedig biztosan nem volt hátrány a vállalkozásaik beindításához. Ügyesen használták hírnevüket a saját márkáik építésére a divat-, szépség- és életmódiparban. Az viszont tagadhatatlan, hogy az elképesztő követőbázis felépítéséhez a már két évadot megélt és óriási érdeklődést kiváltó valóságshow-juk adta meg a kezdőlökést. A Kardashian fanok pedig örülhetnek! A Kardashian család életét követő "The Kardashians" valóságshow ugyanis folytatódik! Nézd meg ahogy a Kardashian-ek az anyaság és a válás után a közös gyereknevelés és a saját cégbirodalmuk felépítése között lavíroznak! A harmadik évad május 25-től érhető el a Disney+-on és minden csütörtökön új epizóddal jelentkezik! Kattints ide az előzetes megtekintéséhez! Ha eddig nem követted a Kardashian-klán életét, most bepótolhatod! A Disney+-on az első két évad is elérhető!

És most lássuk, miben utaznak az aranytojást tojó Kardashian-vállalkozások!

KKW Beauty

A márka mögött álló, hatalmas rajongótáborral rendelkező Kim Kardashian 2017-ben indította útjára a szépségápolási termékeket forgalmazó KKW Beauty-t a 48 dollárt kóstáló Creme Contour Kit-ekkel. Az indulást követően pedig mindössze két óra alatt körülbelül 300 000 darabot adott el belőle. Csak ez több mint 14 millió dolláros bevételt jelentett. A vállalkozás a Forbes szerint 2018 nyarán 100 millió dolláros bevételt ért el, és ne felejtsük el, hogy a cégben Kimnek 100 százalékos tulajdonrésze volt.

Azon túl, hogy a márka nyilvánvalóan sokat köszönhet a Kardashian-ek népszerűségének, és persze Kim Kardashian ikonikus stílusa és sminkje is hatalmas inspiráció a rajongók számára, a termékek minősége is és hatékonysága is meggyőzte a használókat. Habár nem a legolcsóbbak; a KKW Beauty készítmények árfekvése valahol a közepes és a felső kategóriájú termékek között helyezkedik el a beauty márkák skáláján. Kim ugyanakkor még 2021-ben bejelentette, hogy a KKW Beauty nem működik tovább. Egy sokkal jobb és fenntarthatóbb márkát szeretett volna indítani. Így született meg a bőrápolási termékeket forgalmazó SKKN by Kim, ami tavalyi indulása óta szintén pozitív visszajelzéseket kap a fogyasztóktól.

Skims

A Skims Kim másik üzleti vállalkozása. A TMZ szerint 2019-es elindulásakor mindössze néhány perc alatt 2 millió dollárt hozott, hasonlóan a KKW Beautyhoz. A The New York Times beszámolója szerint a vállalatot 2022 januárjában több mint 3,2 milliárd dollárra értékelték. Tehát valószínűleg a Skims az, ami a milliárdosok közé emelte Kim Kardashian-t.

A ruházati márka termékei egyébként az alakformálásra és a kényelemre összpontosítanak, a testpozitív érzést közvetítik és inkluzivitásuk miatt igen népszerűek. A márka törekedett arra, hogy a termékeket nemzetközi szinten elérhetővé tegye, és folyamatosan bővíti a forgalmazó országok listáját. Általában a prémium minőségű fehérnemű és kényelmi ruházati márkákhoz hasonló árkategóriában vásárolhatjuk meg őket.

Good American

A Skimhez hasonlóan testünk elfogadásának fontosságát közvetíti a Good American, amit Khloé Kardashian és Emma Grede, brit üzletasszony alapítottak 2016-ban. A női ruházatot kínáló márka koncepciója, hogy minden méretben elérhetők legyenek a divatos darabok, -főként farmerek, ruhák, fürdőruhák és kiegészítők-, és ne csak a hagyományos szépségideálokra és testalkatokra koncentráljon, hanem elismerje és üdvözölje a testdiverzitást és a sokszínűséget. Ehhez pedig, úgy tűnik, nagyon is tudnak kapcsolódni a vásárlók.

Emma számára egyébként nem idegen a Kardashian-klánnal való együttműködés, hisz Kimmel is együtt dolgozik; a Skims vezető termékmenedzsere a márka indulása óta. A Good American tehát a többi "Kardashian-bizniszhez" hasonlóan szintén sikeres vállalkozás. 2022-ben a cég árbevétele meghaladta a 200 millió dollárt a People World információi szerint.

Ne maradj le! Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall és Kylie ismét beavatják a nézőket a mindennapjaikba. A kapcsolatukat számos megpróbáltatás éri, ami rengeteg feszültséget szül, de családként együtt próbálják átvészelni a viharos időket. A „The Kardashians" új évada május 25-étől kizárólag a Disney+ kínálatában érhető el és minden csütörtökön új epizóddal jelentkezik!

Kylie Cosmetics és Kylie Skin

A Kylie Jenner által 2019-ben létrehozott Kylie Skin bőrápolási termékeket árul és alapítása óta jelentős sikereket ért el. A termékpalettán találunk tisztítókrémeket, hidratálókat, szérumokat, arcmaszkokat és sok más arc- és testápolási készítményt. Noha a Kylie Skin nem Kylie első vállalkozása. A márka létrehozásával Kylie csak kibővítette a szépségbirodalmát a bőrápolás területére.

A sminktermékek piacán érdekelt Kylie Cosmetics-et Kylie édesanyja segítségével már 2014-ben létrehozta, mikor még csak 17 éves volt. A termékek minőségére és a divatos, trendi színekre fókuszáló cég a Kylie Lip Kits nevű termékcsaláddal indult el, amely a rúzsoknak és a ceruzáknak köszönhetően azonnali sikert aratott a vásárlók körében. A 29 dolláros árnyalatok mindegyike szinte azonnal elfogyott a bevezetés után. Az &Simple arról is beszámolt, hogy 2018 év végére a vállalat becsült éves bevétele meghaladta a 360 millió dollárt, a cégérték pedig megközelítette a 900 millió dollárt.

Poosh

A Poosh Kourtney Kardashian, a legidősebb Kardashian-nővér online életmód és wellness márkája. A 2019-ben indult platform cikkeivel és ajánlásaival inspirációt és információt nyújt az egészségről, a szépségről, az életmódról és a stílusról. A site úgy mutatkozik be, mint "modern útmutató a legjobb életünk eléréséhez". Kourtney Kardashian és a szakértők által vezetett csapat életmód- és szépségcikkek széles választékát kínálják, amelyek közé tartozik a testmozgás, az egészséges táplálkozás, a bőrápolás, a szépségápolás, a belső egyensúly és az életmódtrendek.

Ezek alapján úgy tűnhet, mintha egy non-profit dologról lenne szó. Az oldal azonban saját termékeket is forgalmaz, amelyek az egészséges életmódot és a szépségápolást támogatják. Például kozmetikumokat, táplálékkiegészítőket, edzőtermi felszereléseket és más olyan termékeket, amelyek segítenek elérni a kívánt eredményeket. Az online kiadvány a NetWorthSpot szerint évente körülbelül 3,1 millió dollárt termel, értékét pedig több mint 15 millió dollárra becsülik.

###

A Disney+ streaming kínálatában számtalan népszerű és világszerte keresett egész estés filmet, dokumentumfilmet, élőszereplős filmet, animációs sorozatot és rövid formátumú tartalmat is találsz. Köztük a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars és a National Geographic alkotásait is, de a Disney+ precedens nélküli hozzáféréssel bír a Disney lenyűgözően gazdag mozi- és televíziós archívumához is, így a szolgáltató a The Walt Disney Studios legújabb alkotásait is a magáénak tudhatja. További információért látogass el a disneyplus.com weboldalra vagy nézd meg a legtöbb mobil és csatlakoztatott TV-eszközön elérhető Disney+ alkalmazást!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Nem kell mindenféle címkét magadra aggatni ahhoz, hogy értékes legyél

glamour plusz ikon Nem kell mindenféle címkét magadra aggatni ahhoz, hogy értékes legyél

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)