Új szemlélet a hajápolásban!

2009. szeptember 9.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Megújulta Revalid - ez azonban többet jelent apró változásoknál: új korszak kezdetét a hajápolásban! A svájci minőséget és megbízhatóságot képviselő Revalid márka célja egy új, egészségtudatos fogyasztói szemlélet kialakítása, amely a hajápolás fogalmát nemcsak hajszálaink, hanem hajhagymáink és fejbőrünk ápolására is kiterjeszti! Ezt a komplex, bőrbarát ápolást nyújtják természetes összetevőikkel a Revalid kozmetikumai, a sampon, a hajkondicionáló és a hajkrém. A búzafehérjék, a zabkivonat és más természetes összetevők csökkentik bőrünk irritációját, gyulladását, így nyugtatják fejbőrünket. A minden hajtípusra használható, bőrgyógyászatilag is kitűnően vizsgázott, bőrbarát Revalid hajkozmetikumok nem allergizálnak, és ami a környezettudatos fogyasztók számára külön előny, hogy nem tesztelték őket állatokon! Új tartalomhoz új forma jár: a hajkozmetikumok csomagolása még letisztultabb, elegánsabb és modernebb lett, ezzel is kifejezve, hogy a Revalid valóban új korszakot alkotott az egészséges hajápolás területén!

termekcsoport-d000046F885b2c5d8991f.jpg
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Aranyfények, jazz és egy csipetnyi Gatsby-hangulat – így lesz tökéletes a szilveszter

Aranyfények, jazz és egy csipetnyi Gatsby-hangulat – így lesz tökéletes a szilveszter

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)

Így tudsz nyerni a karácsonyi szelfiddel! (x)

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)