A Starbucks is kiáll a sokszínűség mellett

2021.szeptember.11.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Starbucks Magyarország a fenntartható- és a környezettudatos megoldások mellett 2021-ben is kiemelt figyelmet fordít a nyitottság, az elfogadás, és a sokszínűség ünneplésére. A kávézólánc számára fontos, hogy a vendégek és a partnerek Magyarországon is egyaránt érezzék, a kávézókban örömmel fogadják őket, legyen szó akár két-, akár négylábú betérőkről. A fogadtatáson és a szolgáltatásokon túl az idei számokban is megmutatkozik, jó, hogy újra itt vagyunk.

Starbucks
Starbucks
Fotó: Starbucks

A Starbucks idén számos kezdeményezéssel hívta fel a figyelmet egymás elfogadására és támogatására. Tavasszal harmadik alkalommal rendezte meg a Kávéköltők versíró pályázatot, amelynek témája a Jó, hogy itt vagy! üzenet volt, amelyre közel 100 kiemelkedő pályamunka érkezett.

A világhírű kávézólánc üzleteiben Magyarországon és világszerte is különböző hátterű, eltérő családi állapotú és nemzetiségű partnerek dolgoznak, nap mint nap.

A Starbucks Magyarország büszke arra, hogy hazai üzleteiben regionális viszonylatban is kimagaslóan magas a női munkatársak száma. Magyarországon a vállalat partnereinek 74 százaléka nő, a középvezetői 70 százalékát, az üzletvezetői 68 százalékát, a felsővezetői pozícióknak pedig 60 százalékát nő tölti be. A világhírű kávézólánc nem csak a karrierépítést, de stabil, megbízható munkahelyként a családalapítást is támogatja. Jelenleg a partnerek 6 százaléka tölti szülési szabadságát, akik tudják, hogy biztos állás és karrier várja őket vissza.

A nők és a családok támogatása mellett, a Starbucks kiemelt figyelmet fordít a megváltozott munkaképességű partnerekre is. Azért, hogy számukra is munkát biztosítson, a vállalat a Nem Adom Fel Alapítvánnyal működik együtt, amely a társadalom hátrányos helyzetű tagjait (fogyatékosággal élő személyek, tanulásban akadályozottak, szociálisan hátrányos helyzetű fiatalok, időskorúak stb.) támogatja.

A kávézólánc a jövőben is újabb és újabb lépéseket tesz annak érdekében, hogy vendégeivel és partnereivel közösen népszerűsítse a sokszínűséget, az elfogadást, és az empátiát.

„Kiemelkedő öröm számunkra, hogy a vállalati filozófiával párhuzamosan a gyakorlatban is olyan fontos üzeneteket támogathatunk, akár helyi, akár globális szinten, mint a sokszínűség és annak elfogadása. Regionális szinten is az élvonalban vagyunk a női partnereink arányával üzleteinkben, amire rendkívül büszkék vagyunk – mondta el Petra Kolarova, a Starbucks AmRest által működtetett, 8 európai piacért felelős, globális HR igazgatója. Célunk, hogy ez a jövőben sem legyen másképp, a fenntarthatósági törekvéseinken túl, kávézóinkban egyre sokszínűbb és elfogadóbb atmoszférát teremtsünk.”

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A RekaVago és a Batz papucsai nyári kalandokra csábítanak

A RekaVago és a Batz papucsai nyári kalandokra csábítanak

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)

Ezektől a vitaminos kozmetikumoktól ragyogó lesz a bőröd (x)