A Starbucks is kiáll a sokszínűség mellett

2021. szeptember 11.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Starbucks Magyarország a fenntartható- és a környezettudatos megoldások mellett 2021-ben is kiemelt figyelmet fordít a nyitottság, az elfogadás, és a sokszínűség ünneplésére. A kávézólánc számára fontos, hogy a vendégek és a partnerek Magyarországon is egyaránt érezzék, a kávézókban örömmel fogadják őket, legyen szó akár két-, akár négylábú betérőkről. A fogadtatáson és a szolgáltatásokon túl az idei számokban is megmutatkozik, jó, hogy újra itt vagyunk.

Starbucks
Starbucks
Fotó: Starbucks

A Starbucks idén számos kezdeményezéssel hívta fel a figyelmet egymás elfogadására és támogatására. Tavasszal harmadik alkalommal rendezte meg a Kávéköltők versíró pályázatot, amelynek témája a Jó, hogy itt vagy! üzenet volt, amelyre közel 100 kiemelkedő pályamunka érkezett.

A világhírű kávézólánc üzleteiben Magyarországon és világszerte is különböző hátterű, eltérő családi állapotú és nemzetiségű partnerek dolgoznak, nap mint nap.

A Starbucks Magyarország büszke arra, hogy hazai üzleteiben regionális viszonylatban is kimagaslóan magas a női munkatársak száma. Magyarországon a vállalat partnereinek 74 százaléka nő, a középvezetői 70 százalékát, az üzletvezetői 68 százalékát, a felsővezetői pozícióknak pedig 60 százalékát nő tölti be. A világhírű kávézólánc nem csak a karrierépítést, de stabil, megbízható munkahelyként a családalapítást is támogatja. Jelenleg a partnerek 6 százaléka tölti szülési szabadságát, akik tudják, hogy biztos állás és karrier várja őket vissza.

A nők és a családok támogatása mellett, a Starbucks kiemelt figyelmet fordít a megváltozott munkaképességű partnerekre is. Azért, hogy számukra is munkát biztosítson, a vállalat a Nem Adom Fel Alapítvánnyal működik együtt, amely a társadalom hátrányos helyzetű tagjait (fogyatékosággal élő személyek, tanulásban akadályozottak, szociálisan hátrányos helyzetű fiatalok, időskorúak stb.) támogatja.

A kávézólánc a jövőben is újabb és újabb lépéseket tesz annak érdekében, hogy vendégeivel és partnereivel közösen népszerűsítse a sokszínűséget, az elfogadást, és az empátiát.

„Kiemelkedő öröm számunkra, hogy a vállalati filozófiával párhuzamosan a gyakorlatban is olyan fontos üzeneteket támogathatunk, akár helyi, akár globális szinten, mint a sokszínűség és annak elfogadása. Regionális szinten is az élvonalban vagyunk a női partnereink arányával üzleteinkben, amire rendkívül büszkék vagyunk – mondta el Petra Kolarova, a Starbucks AmRest által működtetett, 8 európai piacért felelős, globális HR igazgatója. Célunk, hogy ez a jövőben sem legyen másképp, a fenntarthatósági törekvéseinken túl, kávézóinkban egyre sokszínűbb és elfogadóbb atmoszférát teremtsünk.”

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megérkezett Harry herceg és Meghan Markle ünnepi képeslapja, azonnal kiszúrtak rajta egy különleges részletet

Megérkezett Harry herceg és Meghan Markle ünnepi képeslapja, azonnal kiszúrtak rajta egy különleges részletet

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)