Ez a reklám nagyon kiakasztotta a gyerekes szülőket! Joggal!

2016.augusztus.2.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Most aztán eléggé mellényúltak az angol Gap hirdetési osztályán, a legújabb reklámjuk ugyan hatalmas karriert futott be pillanatok alatt, de nem pontosan úgy, ahogy erről ők valószínűleg álmodoztak.

A közösségi médiának rengeteg előnye, és rengeteg árnyoldala, mi mindig is előnynek tartottuk, hogy a felhasználók, vásárlók sokkal közelebb jutnak a márkákhoz, cégekhez, és azonnal képesek jelezni, ha valamit sértőnek találnak. Olykor persze vannak felesleges kötözködések, de íme a legújabb példa, amikor igenis érdemes hangot adni a felháborodásnak.

Szóval, az ismert ruhamárkánál a gyerekkollekciót igyekeztek népszerűsíteni, de a kislányos anyukák, szülők aligha lettek túl vidámak, hogy a cég szerint milyen életpálya várhat a csemetéjükre. Míg a fiú vonalat a kis tudós szettjeként mutatták be, addig a kislányok a közösségi pillangó szerepében tetszeleghettek. Aha, szóval, a kislányoktól ennyire számíthatunk, hogy szépen felöltöznek és nyomogatják a telefonjukat. Azért mintha cseppet elavult nézeteket reklámozna a márka, nem? Akárhogy is, a kommentek már elárasztották a divatcég közösségi felületeit, és mondani sem kell, hogy a felhasználók nem kérnek a nemi szerepek ilyenfajta leegyszerűsítéséből.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Ez lenne rá a bizonyíték, hogy Katalin hercegné jobban van?

Ez lenne rá a bizonyíték, hogy Katalin hercegné jobban van?

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője