Meghódította a Z generációt a SPAR és a Sneakerness Fesztivál kollaborációja
2025-ben ismét nagy siker volt a Sneakerness Fesztivál, és a SPAR Magyarország idén is az esemény egyik legmeghatározóbb partnereként jelent meg. A streetwear-kultúra iránt rajongó Z generáció közelebb volt a márkához, mint valaha, hiszen a SPAR olyan élményeket, újdonságokat és gyors vásárlási megoldásokat biztosított, amelyek azonnal megszólították a fiatalokat.
Ezeket láttad már?
A SPAR kutatásai szerint a Z generáció figyelmesnek, szerethetőnek és lazának tartja a márkát, ami tökéletesen illeszkedett a Sneakerness hangulatához. A fesztiválon különleges termékek, sportos aktivitások és közösségteremtő élmények fogadták a látogatókat. A QUICK & EASY konténerüzlet, a chill zóna, a pop-up focipálya és a különleges nyeremények mind hozzájárultak ahhoz, hogy a SPAR valódi kapcsolódási pontokat teremthessen a fiatal közönséggel.
SPAR megjelenése a Sneakernessen a Z generáció fókuszában
A 2025. november 8–9-én, az MTK Sportparkban megrendezett Sneakerness Fesztivál ismét bebizonyította, hogy Európa egyik legfontosabb sneaker- és streetwear-eseményeként vonzza a rajongókat. A SPAR Magyarország idén is kiemelt partnerként vett részt a programban, tovább erősítve kapcsolatát a fiatal generációval. A SPAR kommunikációs vezetője, Maczelka Márk kiemelte:
A Sneakerness lehetőséget nyújtott arra, hogy ne csak megszólítsák, de valóban meghallgassák a fiatalokat, és jobban megértsék, hogyan kapcsolódnak a hétköznapi márkaélményekhez.
A fesztivál egyik legnépszerűbb eleme a modern QUICK & EASY konténerüzlet volt, amely gyors, kényelmes és trendi vásárlási lehetőséget kínált a rendezvény teljes ideje alatt. A megszokott SPAR árakon elérhető frissítők, szendvicsek, saláták és kedvenc snackek – köztük a Black Death savanyú cukorkák, Smoki Wow édességek, True Dates aszalványok és bubble teák – egyértelműen a Z generáció kedvencei voltak.
A konténerüzletben vált először elérhetővé a Scrub Daddy sneaker-ápoló csomag is, amelyet kifejezetten streetwear-rajongóknak állítottak össze, és kizárólag a SPAR és INTERSPAR hálózatában lehetett beszerezni.
Elegük van a játszmázásból, és nem kérnek a tanácsokból - a Z generáció szép csendben megreformálta a Tindert
Streetwear, játékok, nyeremények
A SPAR több helyszínen gondoskodott a fesztiválozók kényelméről és szórakoztatásáról. A beltéri chill zónában pihenősarok és csocsó várta a lazítani vágyókat, míg a 60 négyzetméteres pop-up focipálya sportos kihívásokat kínált. A pályán zajló versenyek egyik csúcspontja az volt, amikor a legszerencsésebb résztvevő hazavihette a Sallai Roland által aláírt Galatasaray-mezt. A konténerüzlet melletti darugépnél pedig izgalmas streetwear-termékeket, cipőt és AirPods készüléket is lehetett nyerni, így folyamatosan nagy volt az érdeklődés.
A fesztivál második napján a Győri ETO FC két játékosa, Megyeri Balázs és Schön Szabolcs is csatlakozott a SPAR aktivitásaihoz. A közös tengo bemutató, majd a fotózkodás különleges élményt jelentett a rajongóknak, hiszen a Z generáció számára a személyes jelenlét és az autentikus kapcsolódás kiemelt fontosságú. A játékosok megjelenése még inkább erősítette a sport és az egészséges életmód üzenetét, amely a SPAR számára is központi érték.
A SPAR részvétele azonban nem merült ki a fesztivál hangulatának színesítésében: a márka célja az volt, hogy valódi párbeszédet folytasson a fiatal generációval.
A gyors vásárlást lehetővé tevő konténerüzlet, a sportos kihívások és a közösségi aktivitások mind azt mutatták, hogy a SPAR figyel a fiatalok életmódjára, szokásaira és elvárásaira. A márka innováció iránti elköteleződése és a Z generáció igényeire való érzékenysége egyértelműen tükröződött a Sneakernessen nyújtott megjelenésben.
A 2025-ös Sneakerness egy élményekben gazdag hétvégét hagyott maga után, és új szintre emelte a SPAR és a fiatal generáció közötti kapcsolatot.