„Ez volt életem legváratlanabb nyaralós élménye!”

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Hiába utazol a világ legszebb helyére, a legalaposabban megtervezett nyaralás során is adódhat egy kis malőr, ami rányomja a bélyeget a pihenésre. Olvasóink megosztják veled a legváratlanabb nyaralási élményeiket. Ne feledd: minden nehéz helyzetből tanulhatsz valami újat!

Érdemes a legváratlanabb helyzetekben is megőrizni a nyugalmunkat
Érdemes a legváratlanabb helyzetekben is megőrizni a nyugalmunkat | Tony Anderson
Fotó: Getty images/Glamour

A nyaralás jó esetben a kikapcsolódásról szól, de sajnos néha inkább a nem várt bonyodalmakról. Az alábbi történetek mindannyiunk számára tanulságosak lehetnek, hogy a legváratlanabb nyaralási élményeink során is nyugodtak és pozitívak tudjunk maradni.

A bőség zavara lett a vesztünk

Évekig spóroltam a barátnőmmel egy egzotikus utazásra, három éven át gyűjtöttünk, hogy a harmincadik születésnapomat Marokkóban ünnepeljük. Előre elterveztünk minden programot, hogy tényleg felejthetetlen legyen a nyaralás. Egy dologgal nem számoltunk: az érzékeny gyomrunk nem díjazta az ottani ízeket, pláne miután az első nap végigkóstoltunk minden különlegességet az egyik helyi piacon. Az elkövetkező öt nap felváltva adtuk egymásnak a kilincset a szálloda mosdójában, és ki sem dugtuk többet az orrunkat az utcára. Nem úgy alakult a nyaralás, ahogy elterveztük, de ez nem szegte kedvünk, hazafelé a repülőn már azt tervezgettük, mikor térünk majd vissza. Szandra (35)

Nászút bőrönd nélkül

Korábban többször eljátszottam a gondolattal: vajon hogy kezelném, ha egyszer elkeveredne a reptéren a csomagom? Később élesben is megtapasztalhattam mindezt, amikor egy felejthetetlen esküvő után a mesés Korfura utaztunk nászútra. A csomagátvételkor derült ki, hogy elkeveredtek a bőröndjeink, és egy másik görög szigeten kötöttek ki. Borzasztóan csalódott voltam, miután közölték, legalább három nap lesz, mire megérkeznek a cuccaink. Nem akartunk feszültséggel tarkított nászútra emlékezni, elhatároztuk, még ez sem fogja elrontani a szerelmes perceket. Gyorsan megvettük a legszükségesebb alapdarabokat, és átadtuk magunkat a nyaralásnak. Ez felnyitotta mindkettőnk szemét, hogy kevesebb dologgal is lehetünk boldogok. Betti (29)

Megtanultam figyelni a személyes dolgaimra

Mindig cikiztek a barátnőim a szétszórtságom miatt, én voltam a csapatban az, aki mindenhol otthagyott esernyőt, tárcát vagy éppen a személyes iratait. Előre rettegtem, milyen kalandok várnak szegény lányokra miattam, amikor négyen nyaralunk majd Dél-Olaszországban. Egy ideig büszke voltam magamra, nem hagytam el semmit, nem sérültem meg, egészen megnyugodtam. A hazautazás előtt két nappal hoztam a formámat: egy tengerparti buliban elhagytam a tárcámat az összes pénzemmel és iratommal. Sehol sem találtuk, és bepánikoltam, mi lesz, ha nem tudok hazarepülni. Úgy éreztem, én vagyok a világ legszerencsétlenebb embere. Másnap épp a magyar konzulátusra indultam volna, amikor pittyent egyet a telefonom. Egy olasz lány írt rám az Instán, megtalált mindent, még aznap délben át is vehettem. Megfogadtam, többé nem kerülök ilyen helyzetbe. Azóta is tartom a fogadalmamat. Ivett (23)

A cikk eredetileg a GLAMOUR magazin 2022-es július-augusztusi számában jelent meg.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

7 jel, ami poszttraumás stressz szindrómára utal

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője