Végre egy jótékony ital márka - Magyarországon is fákat ültet

Promóció

2017. július 10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az egyik legpatinásabb francia likőrmárka, a Cointreau Magyarországra is elhozta nemzetközi jótékonysági kampányát, amelyik itthon is hihetetlen sikert aratott. A kampányhoz több mint 100 ember csatlakozott szerte az országból. A határokon át nyúló mozgalom május elején vette kezdetét hazánkban egészen június végégig tartott. Cindy Crawford-ot és Eva Longoria-t követve több magyar hölgy is részt vett kihívásban, amelynek lényege, hogy minden #1narancs1fa jelöléssel feltöltött narancsos fotó után a Cointreau támogatja a magyarországi faültetést.

Ez a híres francia likőr márka néhány hónapja vezette be globális jótékonysági kampányát a Cointreau művészeti vezetője, Laetita Casta francia színésznő és szupermodell valamint a belga-tunéziai művész, Naziha Mestaoui kezdeményezésére. A kampány lényege, hogy minden #1orange1tree hashtaggel, a legnépszerűbb közösségi platformokon megosztott fotó után a Cointreau egy fát ültet el Szenegálban, ezzel is elősegítve az ottani biodiverzitás megőrzését, a kihalófélben lévő ökoszisztéma hiányzó darabjainak pótlását, illetve, hogy felhívja a figyelmet a környezettudatosságra.

A narancs természetesen nem egy véletlenszerűen választott motívum, hiszen a Cointreau Franciaország egyik legismertebb itala, egy narancslikőr, melyet 1849-ben hoztak létre, családi vállalkozás körében. Azóta is töretlen a népszerűsége, szinte nincs is a világon olyan koktélbár, ahol ne lehetne megtalálni, mivel ez az egyik legtöbbször használt koktélalapanyag is. Fontos összetevője például a tequila alapú Margaritának, a cognac alapú Sidecar-nak vagy a gin-alapú White Lady-nek. Mégis a párizsi nők italaként találkozhatunk vele a leginkább, akik "limonádéként" fogyasztják, azaz citrusokkal, gyümölcsökkel ízesítve és szódával felspriccelve. Az így készülő Cointreau Fizz a letisztult párizsi elegancia jelképévé is vált.

A globális kampányhoz már több híresség is csatlakozott, a kitaláló Laetitia Casta-n kívül Eva Longoria, Cindy Crawford és Naomi Campbell is pózolt már naranccsal a közösségi médiában. Eddig már több millió közösségi felhasználó találkozott a kampánnyal.

Látva a program nemzetközi sikereit, a Cointreau Magyarországon is népszerűsíteni kívánta jótékonysági kampányát, így a Levegő Munkacsoporttal karöltve egy arra érdemes területen fog fákat ültetni. Ehhez a hashtag-gyűjtés május 10-én indult, és június 30-ig tartott. A magyar résztvevőknek a #1orange1tree hashtag-en kívül a #1narancs1fa jelölést is használni kellett, majd kihívni egy ismerősüket, hogy csatlakozzanak a kampányhoz.

Másfél hónap alatt a mozgalomhoz csatlakozók száma meghaladta a 100-at, feltöltve egy narancsos fotót a Facebook vagy Instagram oldalukra. A fákat a Cointreau a Levegő Munkacsoport közreműködésével fogja elültetni szeptemberben Budapest és környékén.

A Cointreau ezúttal is köszöni szépen a résztvevőknek, hogy csatlakoztak a kampányhoz és ezzel is hozzájárultak városunk látképének szépítéséhez és környezetünk óvásához.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Dior egyenruhában vécét pucolni? - A légiutaskísérők ellentmondásos világa

glamour plusz ikon Dior egyenruhában vécét pucolni? - A légiutaskísérők ellentmondásos világa

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Online ismerkedés kisokos: mutatjuk a randi appok legnagyobb buktatóit (x)

Online ismerkedés kisokos: mutatjuk a randi appok legnagyobb buktatóit (x)

Pánik helyett ez a 4 dolgot segíthet, ha pozitív lett a HPV-teszted (x)

Pánik helyett ez a 4 dolgot segíthet, ha pozitív lett a HPV-teszted (x)

Eleged van a szőrtelenítésből? Itt a megoldás, amit imádni fogsz! (x)

Eleged van a szőrtelenítésből? Itt a megoldás, amit imádni fogsz! (x)