Vigyázunk az alakodra!

Ezt a szuper gluténmentes salátát vacsorára is bátran eheted, nem kell lemondanod az esti ízekről.

Vigyázunk az alakodra!
Fotó: Shutterstock

Tavaszi quinoa saláta

Hozzávalók: 200 gramm quinoa, 1 kis fej lilahagyma, fél színes kaliforniai paprika, 2 deci alaplé, só, bors, fél lime leve, 1 tojás, pár csepp olívaolaj

Így készítsd el

Mosd át a quinoát, tedd félre, hogy lecsepegjen. Kezdd el pirítani az olajon, majd öntsd fel annyi alaplével, hogy ellepje. Hagyd főni, sózd, borsozd. Közben mosd meg, majd darabold apróra a zöldségeket. Amikor megfőtt a quinoa, szűrd le, add hozzá a zöldségeket, tegyél rá pár csepp lime levet és ha szükséges adj hozzá még egy kis fűszert, olajat. Fogyaszd önmagában, vagy készíts hozzá roston csirkemellet, halat vagy adj hozzá tojást. Minden verzióban remek ízélményt ad.

Ez is érdekelhet

A maszk alatt: híres hollywoodi szörnyek, és akik a maszk alatt voltak

A maszk alatt: híres hollywoodi szörnyek, és akik a maszk alatt voltak

Divathírek

Met gála 2021: Ezek a sztárok jól értelmezték az idei tematikát

Met gála 2021: Ezek a sztárok jól értelmezték az idei tematikát

Divat Shoppingtipp

A GLAMOUR-napok applikációban már letöltheted az októberi számot és a GLAMOUR-napok kuponokat

A GLAMOUR-napok applikációban már letöltheted az októberi számot és a GLAMOUR-napok kuponokat