Hétfő a divatiskolában

2016. október 17.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Kárpáti Krisztina régóta dolgozik a divatmarketing területén. Sok magyar tervezőnek segített a marketingszakemberként, olyan márkákkal dolgozott, vagy éppen dolgozik együtt, mint az Anh Tuan, USE Unused vagy éppen a Toms. Amikor nem a marketing részével foglalkozik a szakmának, akkor divatról ír, vagy éppen arról tanít, 2014-től a Mod´Artban divatmarketinget.

Íme Krisztina mai szettje:

A hétfőt a Mod`Artban kezdem, ahol hetente háromszor tartok órát leendő divattervezőknek és divatmenedzsereknek. Régóta tanítok, de még mindig nagyon élvezem, hogy egyszerre nagy felelősség, de közben rengeteg lehetőségem is van, hogy inspiráljam a hallgatóimat és mindig nagyon örülök a későbbi sikereiknek. Mivel az egész suli a divatról szól, szerencsére nincs szigorú dress code a tanároknak sem, így a kedvenc feliratos pulcsim pont tökéletes egy ilyen hűvös napra.

Felső: Zoé Karssen
Szoknya: COS
Bokacsizma: Rag & Bone
Hátizsák: Herschel Supply
Óra: Longines



Fotó: Festy

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Mosogatógépek, amik időt adnak magadra: így lesz több „me-time” a napodban (x)

Mosogatógépek, amik időt adnak magadra: így lesz több „me-time” a napodban (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)