Így csökkenthető hatékonyan a papírfelhasználás irodai környezetben

Szponzorált tartalom

2020.augusztus.10.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A fenntarthatóság, a környezetvédelem, valamint a hatékony munkavégzés céljából egyaránt célszerű a minimálisra redukálni a vállalaton belüli papírfelhasználást.

Így csökkenthető hatékonyan a papírfelhasználás irodai környezetben
Fotó: rackhost.hu

A bejegyzés keretei között nemcsak érvekkel támasztjuk alá ezt a kijelentést, hanem a papíralapú ügyintézést tökéletesen kiváltó fejlett online megoldásokra is igyekszünk felhívni a figyelmet.

Az adatok és dokumentumok tárolása digitális megoldásokkal

A nyomtatott paksaméták nagy dobozokban és irattárolókban történő helyfoglalása ma már elavult megoldásnak számít. Csak feleslegesen foglalják a helyet, és persze nem számítanak túl környezetbarát megoldásnak.

Főként annak fényében, hogy teljesen online módon, példának okáért egy VPS-en vagy saját szerveren tökéletesen kiváltható a papíralapú tárolás. Ráadásul ezen keresztül nemcsak biztonságban tarthatók a céges dokumentumok és iratok, hanem lokációtól függetlenül bármikor hozzájuk is férhetünk.

Mindemellett a keresés is lényegesen gyorsabb lehet, értékes munkaidőt megtakarítva így.

Nyomtatott kiadványok helyett egy ízléses weboldalon keresztül is promotálhatók a termékek

Termék és szolgáltatás értékesítésében érdekelt vállalkozások esetében mind a mai napig bevett gyakorlatnak számít a nyomtatott anyagok, brossúrák és egyéb promóciós nyomtatványok alkalmazása. Pedig ezek a megoldások ritkán járnak együtt komolyabb megtérüléssel.

Az offline anyagokkal való bajlódás helyett nemcsak egyszerűbb, de eredményesebb gyakorlatnak is bizonyulhat a fejlett online megoldások alkalmazása. Példának okáért egy weboldalra feltöltött szimpla fotóalbummal is komoly érdeklődést generálhatunk.

Talán még ennél is komolyabb hasznunk származhat egy esztétikus slideshow használatából. Ha pedig az anyagokat videókkal, körbe forgatható, 3D termékfotókkal, illetve virtuális sétával is megtámogatjuk, akkor végképp nem lesz szükségünk nyomtatott anyagokra a vevőszerzéshez.

Hirdetni, árajánlatot adni és számlázni online is lehet

Egyre több statisztika és kimutatás jelenik meg azzal kapcsolatban, hogy a fogyasztási szokások az offline térről egyre inkább az online platformokra költöznek. A sikeres értékesítéshez pedig ott célszerű megszólítani a célközönségünket, ahol ők nagy számban megtalálhatók.

A magazinokban, újságokban és szórólapokon elhelyezett hirdetések helyett sokkal nagyobb megtérülés várható tehát egy Facebook- vagy Google Ads-hirdetéstől. De ajánlatot adni is sokkal inkább célravezető e-mailes formában, meggyorsítva ezáltal az ügyintézés menetét.

Ha pedig már itt tartunk, akkor a számlázás kérdése mellett sem érdemes szó nélkül elmennünk. A fejlett online felületek ugyanis egészen egyszerű műveletté teszik az online számlaküldést, gyakorlatilag minimalizálva egyúttal a hibázás lehetőségét.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

5 Harry Potter-jelenet, ami nem került be a filmekbe, pedig ott lett volna a helye

5 Harry Potter-jelenet, ami nem került be a filmekbe, pedig ott lett volna a helye

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője