Sneakerness Budapest 2024: Készülj az év legnagyobb sneaker eseményre!

Hirdetés

2024. október 22.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

November elején újra eljött az év legjobban várt sneaker eseményének ideje Budapesten, ahol a sneakerek rajongói két napon keresztül merülhetnek el a cipők és streetwear világában. A Millenáris ad otthont a Sneakerness Budapest-nek, ahol exkluzív cipőkkel, streetwear márkákkal, vintage shopokkal, híres vendégekkel és fantasztikus programokkal várják az érdeklődőket.

Sneakerness Budapest 2024: Készülj az év legnagyobb sneaker eseményre!
Fotó: Sneakerness Budapest

A 2024-es Sneakerness Budapestre olyan ikonikus nevek érkeznek, mint Jeff Staple, a 10 milliós PIGEON Dunk alkotója, valamint a Culture Kicks csapata, akik többmilliós nézettséggel rendelkeznek a közösségi médiában, híressé azzal váltak, hogy live-ban alkudnak, adnak vesznek cipőket. Trunk Tamás, az esemény magyarországi liszensztulajdonosa és szervezője, valamint Schäfer András közös márkája, a SORDEO, is bemutat egy limitált kiadású kollekciót a fesztiválon.

Az eseményen a hazai rap szcéna neves képviselői és tehetségei is színpadra állnak, mint Lmen Prala, a Culture Street színpadon az ifjúság és OG kultúrák képviselői beszélgetnek.

Trunk Tomi újra megrendezi Budapesten Európa vezető sneaker esményét

Párizs, Amszterdam, Milánó és Zürich után november 2-3-án ismét megrendezésre kerül a Sneakerness Budapest, a Millenáris területén. Trunk Tamás, az esemény hazai szervezője, gondoskodik arról, hogy a magyar közönség ismét részese lehessen Európa egyik legnagyobb sneaker eseményének. A fesztiválon olyan hírességek is részt vesznek, mint Jeff Staple és a Culture Kicks, a sneaker resellerek legendás csapata.

Tavaly debütált először a Sneakerness Magyarországon, ahol hatalmas sikert aratott, több mint 6000 látogatót vonzva. Az esemény nemcsak a sneaker kultúra iránti lelkesedést bizonyította, hanem a Lounge Group által szervezett SneakPeek aktivitás sikerét is, amely a jövő kreatív tehetségeinek felkutatását célozta meg a sneaker közösségen belül.

Ikonikus sneakerek és sztárvendégek

A Sneakerness 2024-ben ismét lenyűgöző programokkal és sztárvendégekkel érkezik Budapestre. Jeff Staple, a világhírű PIGEON márka alapítója, és a 10 millió forintos PIGEON Dunk tervezője, személyesen is jelen lesz az eseményen. Az érdeklődők nem csak megcsodálhatják a világhírű sneakereket, hanem találkozhatnak a Culture Kicks csapatával is, akik élőben tartanak sneaker-alkukat a helyszínen, így a látogatók akár részt is vehetnek a folyamatban.

A fesztivál különlegessége idén a Trunk Tamás és Schäfer András által létrehozott SORDEO márka, amely limitált kiadású kollaborációs kollekcióval készül az eseményre. A fesztiválon emellett a magyar rap szcéna képviselői is fellépnek, többek között Lmen Prala, aki garantáltan különleges hangulatot teremt a színpadon.

Fotó: Sneakerness Budapest

Sneakerkultúra testközelből

A Sneakerness Budapest nemcsak a sneakerrajongóknak szól, hanem mindenkinek, aki szeretne betekintést nyerni a sneakerkultúrába. Az eseményen több ezer kiállított cipő közül válogathatsz, beleértve az akár több millió forint értékű ritkaságokat is. A vintage árusoknál különleges darabokat szerezhetsz be, és lehetőséged van akár "steal" áron, vagyis piaci ár alatt vásárolni sneakereket.

A fesztiválon a Monster is képviselteti magát egy half-pipe-pal, ahol deszkások mutathatják be tudásukat. Ha inkább kosárlabdázni támad kedved, erre is lehetőséged lesz. A Sneakerness a sportcipők és a streetwear kultúra szerelmeseinek valódi Mekkája lesz ebben a két napban, ahol az élmények és a közösség mindenkit magával ragad.

A priority jegyekkel rendelkezők már reggel 11 órától beléphetnek, hogy elsőként vehessék szemügyre a legjobb ajánlatokat, és a különleges kedvezményeket is kihasználhassák a kereskedőktől. Jegyek már most elérhetők itt, ne maradj le a 2024-es év legnagyobb sneaker eseményéről!

A sneakerkultúra és a kreatív iparág összefonódása

Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója szerint a Sneakerness és a SneakPeek kiváló platform arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltsék a reklámszakma iránt, amely világszinten küzd az utánpótlás hiányával. „Ráadásul, a sneaker kultúra és a kommunikációs iparág között rengeteg hasonlóság fedezhető fel, erre pedig igyekeztünk rávilágítani az idei feladattal is, amit a SEIKO-val közösen alkottunk meg” – mondta Radovics.

A SneakPeek versenyen a kreatív szakemberek és a sneaker közösség képviselői is együttműködnek. A szakmai zsűriben helyet kapott Trunk Tomi, a Sneakerness Budapest főszervezője, valamint Chase Young, a Culture Kicks alapítója is. A versenyzők között összesen 600 ezer forint értékű SEIKO utalvány talál gazdára, míg a különdíj Sordeo merch szettet jelent. A szakmai díjat elnyerő pályázók pedig gyakornoki vagy junior pozíciót nyerhetnek a Lounge Group kreatív vagy a SEIKO marketing csapatában.

A jelentkezési határidő 2024. október 27., és ezen az oldalon lehet nevezni.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Mária dán királyné meglepően merész ruhadarabot vállalt be, leopárdmintás szettben tündököl friss fotóján

Mária dán királyné meglepően merész ruhadarabot vállalt be, leopárdmintás szettben tündököl friss fotóján

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Két csodaszer, amelyek új szintre emelik a hajápolási rutinod (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)