HAIRBOOM: Ahol a tudomány és a szépség találkozik – jubileumi interjú Dr. Bögöthy Zsolttal

Hirdetés

2025. május 7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A HAIRBOOM nem csupán egy haj- és bőrápolási márka, hanem egy filozófia is: a belső egészség és a külső szépség harmóniájának megteremtése.

Gyógyszerészként mindig is arra törekedtem, hogy olyan termékeket fejlesszek, amelyek valódi segítséget nyújtanak az embereknek.
Gyógyszerészként mindig is arra törekedtem, hogy olyan termékeket fejlesszek, amelyek valódi segítséget nyújtanak az embereknek.
Fotó: hairboom.hu

A hajad nemcsak a megjelenésed egyik legmeghatározóbb eleme, hanem az önbizalmad tükre is. A HAIRBOOM alapítója, Dr. Bögöthy Zsolt, gyógyszerészként pontosan tudja, hogyan lehet belülről támogatni a haj egészségét. Vele beszélgettünk a márka születéséről, a küldetéséről, valamint a jövőbeli tervekről.

Dr. Bögöthy Zsolt: "Célom, hogy minden nő magabiztos legyen!"

“Termékek, amelyek nem csupán igéretek, hanem működnek is”

Férfiként honnan jött a döntés, hogy a női hajápolás területére összpontosíts?

Gyógyszerészként mindig is arra törekedtem, hogy olyan termékeket fejlesszek, amelyek valódi segítséget nyújtanak az embereknek. A hajápolás pedig különösen közel áll hozzám, hiszen hiszek abban, hogy a haj nem csupán esztétikai kérdés, hanem az önkifejezés része is. A környezetemben sok nő küzdött hajproblémákkal, és úgy éreztem, nincs igazán hatékony megoldás a számukra. Fontos volt, hogy olyan termékeket hozzak létre, amelyek nem csupán ígéretek, hanem valóban működnek is – meséli Zsolt.

“A pillanat, amikor érzed, hogy a kemény munka tényleg megérte!”

Úgy érzed sikerült ezt megvalósítani?

Büszkén mondhatom, hogy igen! A HAIRBOOM mögött hónapokon át tartó komoly gyógyszerészi kutatómunka áll. Kiemelt célom volt, hogy ne csak újabb termékeket alkossak meg, sokkal inkább az, hogy a klinikailag igazoltan egymás hatását erősítő összetevőket prémium minőségben, szakértői támogatással tegyem elérhetővé a magyar nők számára.

Mesélj kicsit kérlek a termékfejlesztésről. Hogyan fejlesztettétek ki ezeket a termékeket?

Az egész folyamat tényleg a hatékonyságról és a minőségről szól. Minden összetevőt alaposan kutatunk, szakértőkkel dolgozunk, és rengeteg tesztet végzünk. De ami külön fontos, hogy hajvitaminunk és kollagén tartalmú termékeink glutén-, tej- és cukormentesek, így bárki élvezheti őket. Ez kiemelt kritérium a termékfejlesztés során.

​​ Emlékszel, milyen érzés volt először látni az emberek kezében a saját terméked?

Amikor végre élőben láttam, hogy megvásárolják és használják a termékem, az olyan volt, mint egy álom megvalósulása. Ez az a pillanat, amikor érzed, hogy a kemény munka tényleg megérte!

Dr. Bögöthy Zsolt: "Célom, hogy minden nő magabiztos legyen!"
Fotó: hairboom.hu

“Visszaadtátok a magabiztosságom!”

Van olyan visszajelzés, ami különösen megmaradt benned?

Egy vásárlónk COVID utáni hajhullással szenvedett, és állítása szerint már mindent kipróbált. A HAIRBOOM vitamin és kollagén kombinációja azonban néhány hónap alatt látványos eredményt hozott számára. A legjobb érzés az volt, amikor azt írta: "Visszaadtátok a magabiztosságom!" – meséli Zsolt mosolyogva.

“A vásárlók tudatosabbak lettek.”

Melyik terméket szeretik a legjobban a vásárlók?

A hajvitamin értékesítése vezet a többi termékünk előtt, de a kollagén italunk is egyre népszerűbb. Szerencsére a vásárlók egyre tudatosabbak és veszik a fáradtságot összehasonlítani a termékeket. Nálunk a tudományos megalapozottság, a gyógyszerészi háttér és a prémium minőségű összetevők olyan erős hármast képviselnek, amelyekkel szemben a versenytársainknak igen nehéz dolga van. – büszkén mondja Zsolt.

“Célunk nem csupán hatékony termékek fejlesztése, hanem egy támogató közösség építése is.”

Mi a HAIRBOOM fő küldetése, és mi különböztet meg titeket a többi márkától?

Küldetésünk egyszerű: azt szeretnénk, hogy minden nő magabiztosnak érezze magát. Ami megkülönböztet minket, az a valódi szakértelem, az őszinte kommunikáció és a minőségi összetevők. Mindig pontosan tudod, mit kapsz – semmi titok! Szeretnénk egy olyan közösséget építeni, ahol mindenki támogatást kap. A jövőben még több innovatív termékkel készülünk, hiszen folyamatosan figyeljük a legújabb tudományos eredményeket – avat be minket Zsolt a terveikbe.

“Szeretnénk lehetőséget adni olyan nőknek is, akiknek korábban nem volt vagy nem lehetett esélyük kipróbálni!”

Mi a következő lépés a HAIRBOOM számára?

- Idén májusban a HAIRBOOM elér egy fontos mérföldkövet: a márka 5. születésnapját ünnepeljük! Ennek alkalmából hatalmas meglepetéssel készülünk, hiszen 50 terméket fogunk kisorsolni a jelentkezők között. Ezzel szeretnénk lehetőséget adni olyan nőknek is, akiknek korábban nem volt vagy nem lehetett esélyük kipróbálni termékeinket, hogy megtapasztalhassák hatásukat, visszanyerhessék önbizalmukat.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Így néztek ki a Marvel-filmek sztárjai a karrierjük kezdetén: sokuk mellett elmennél az utcán

Így néztek ki a Marvel-filmek sztárjai a karrierjük kezdetén: sokuk mellett elmennél az utcán

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Az idei Perwoll - Fenntartható Divat Napján a Mittersisters munkái is megjelentek (x)

Az idei Perwoll - Fenntartható Divat Napján a Mittersisters munkái is megjelentek (x)

Nemzetközi ételek kvíz: melyik konyha illik hozzád a legjobban? (x)

Nemzetközi ételek kvíz: melyik konyha illik hozzád a legjobban? (x)

A JYSK vakvezető kutyák képzését bemutató előadást is tart munkavállalóinak (x)

A JYSK vakvezető kutyák képzését bemutató előadást is tart munkavállalóinak (x)

Top 5 öregedésgátló tipp a hétköznapokra, amit vétek lenne kihagynod (x)

Top 5 öregedésgátló tipp a hétköznapokra, amit vétek lenne kihagynod (x)