HAIRBOOM: Ahol a tudomány és a szépség találkozik – jubileumi interjú Dr. Bögöthy Zsolttal
Hirdetés
A HAIRBOOM nem csupán egy haj- és bőrápolási márka, hanem egy filozófia is: a belső egészség és a külső szépség harmóniájának megteremtése.
Ezeket láttad már?
A hajad nemcsak a megjelenésed egyik legmeghatározóbb eleme, hanem az önbizalmad tükre is. A HAIRBOOM alapítója, Dr. Bögöthy Zsolt, gyógyszerészként pontosan tudja, hogyan lehet belülről támogatni a haj egészségét. Vele beszélgettünk a márka születéséről, a küldetéséről, valamint a jövőbeli tervekről.
Dr. Bögöthy Zsolt: "Célom, hogy minden nő magabiztos legyen!"
“Termékek, amelyek nem csupán igéretek, hanem működnek is”
Férfiként honnan jött a döntés, hogy a női hajápolás területére összpontosíts?
Gyógyszerészként mindig is arra törekedtem, hogy olyan termékeket fejlesszek, amelyek valódi segítséget nyújtanak az embereknek. A hajápolás pedig különösen közel áll hozzám, hiszen hiszek abban, hogy a haj nem csupán esztétikai kérdés, hanem az önkifejezés része is. A környezetemben sok nő küzdött hajproblémákkal, és úgy éreztem, nincs igazán hatékony megoldás a számukra. Fontos volt, hogy olyan termékeket hozzak létre, amelyek nem csupán ígéretek, hanem valóban működnek is – meséli Zsolt.
“A pillanat, amikor érzed, hogy a kemény munka tényleg megérte!”
Úgy érzed sikerült ezt megvalósítani?
Büszkén mondhatom, hogy igen! A HAIRBOOM mögött hónapokon át tartó komoly gyógyszerészi kutatómunka áll. Kiemelt célom volt, hogy ne csak újabb termékeket alkossak meg, sokkal inkább az, hogy a klinikailag igazoltan egymás hatását erősítő összetevőket prémium minőségben, szakértői támogatással tegyem elérhetővé a magyar nők számára.
Mesélj kicsit kérlek a termékfejlesztésről. Hogyan fejlesztettétek ki ezeket a termékeket?
Az egész folyamat tényleg a hatékonyságról és a minőségről szól. Minden összetevőt alaposan kutatunk, szakértőkkel dolgozunk, és rengeteg tesztet végzünk. De ami külön fontos, hogy hajvitaminunk és kollagén tartalmú termékeink glutén-, tej- és cukormentesek, így bárki élvezheti őket. Ez kiemelt kritérium a termékfejlesztés során.
Emlékszel, milyen érzés volt először látni az emberek kezében a saját terméked?
Amikor végre élőben láttam, hogy megvásárolják és használják a termékem, az olyan volt, mint egy álom megvalósulása. Ez az a pillanat, amikor érzed, hogy a kemény munka tényleg megérte!
“Visszaadtátok a magabiztosságom!”
Van olyan visszajelzés, ami különösen megmaradt benned?
Egy vásárlónk COVID utáni hajhullással szenvedett, és állítása szerint már mindent kipróbált. A HAIRBOOM vitamin és kollagén kombinációja azonban néhány hónap alatt látványos eredményt hozott számára. A legjobb érzés az volt, amikor azt írta: "Visszaadtátok a magabiztosságom!" – meséli Zsolt mosolyogva.
“A vásárlók tudatosabbak lettek.”
Melyik terméket szeretik a legjobban a vásárlók?
A hajvitamin értékesítése vezet a többi termékünk előtt, de a kollagén italunk is egyre népszerűbb. Szerencsére a vásárlók egyre tudatosabbak és veszik a fáradtságot összehasonlítani a termékeket. Nálunk a tudományos megalapozottság, a gyógyszerészi háttér és a prémium minőségű összetevők olyan erős hármast képviselnek, amelyekkel szemben a versenytársainknak igen nehéz dolga van. – büszkén mondja Zsolt.
“Célunk nem csupán hatékony termékek fejlesztése, hanem egy támogató közösség építése is.”
Mi a HAIRBOOM fő küldetése, és mi különböztet meg titeket a többi márkától?
Küldetésünk egyszerű: azt szeretnénk, hogy minden nő magabiztosnak érezze magát. Ami megkülönböztet minket, az a valódi szakértelem, az őszinte kommunikáció és a minőségi összetevők. Mindig pontosan tudod, mit kapsz – semmi titok! Szeretnénk egy olyan közösséget építeni, ahol mindenki támogatást kap. A jövőben még több innovatív termékkel készülünk, hiszen folyamatosan figyeljük a legújabb tudományos eredményeket – avat be minket Zsolt a terveikbe.
“Szeretnénk lehetőséget adni olyan nőknek is, akiknek korábban nem volt vagy nem lehetett esélyük kipróbálni!”
Mi a következő lépés a HAIRBOOM számára?
- Idén májusban a HAIRBOOM elér egy fontos mérföldkövet: a márka 5. születésnapját ünnepeljük! Ennek alkalmából hatalmas meglepetéssel készülünk, hiszen 50 terméket fogunk kisorsolni a jelentkezők között. Ezzel szeretnénk lehetőséget adni olyan nőknek is, akiknek korábban nem volt vagy nem lehetett esélyük kipróbálni termékeinket, hogy megtapasztalhassák hatásukat, visszanyerhessék önbizalmukat.