Az Armani új parfümje a nyári illatok slágere lesz

2020. július 21.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Giorgio Armani nagy örömmel mutatja be új, fehér virágos női illatát a MY WAY-t. Az illatot a fenntarthatóság iránti elkötelezettség nevében tervezték meg, mely a nőiesség új szemléletét tárja fel.

A MY WAY azt az erős és egyedi üzenetet közvetíti, hogy mindenki a saját útját kövesse.

Több mint egy név, a MY WAY életutakat és tapasztalatokat tükröz – lehet egy földrajzi akár egy érzelmi utazás, mindenképpen egy egyedülálló személyiséget fog létrehozni, melyet az út során megismert emberek és a megszerzett tapasztalatok formálnak egyedivé. A kíváncsiság és a kapcsolódás szellemét megragadva, az illat által közvetített üzenetet így foglalhatjuk össze: Élje át a pillanatokat!

Az illatot az amerikai színésznő Adria Arjona testesíti meg, aki tökéletes összhangban áll az illat filozófiájával. A MY WAY kampányban vállalt szerepén túl, Adria csatlakozik a Giorgio Armani sminktermékeit képviselő márkanagykövetek sorába is. Legközelebb Adriát a 2021-ben debütáló, várva várt Marvel filmben láthatjuk majd, a Morbiusban.

"Adria Arjona egy világutazó, modern, fiatal nő. Intelligens, kíváncsi, előítéletmentes, független és képes minden egyes élettapasztalatot igazán megélni. A világ polgára, aki átélt tapasztalatainak és kapcsolatainak hála igazán és szívből tudja mondani: Élje át a pillanatokat!" - Giorgio Armani

A MY WAY bevezetése fordulópontot jelent a Giorgio Armani szakadatlan tervében, melynek célja a káros környezeti hatások csökkentése és az éghajlatváltozás elleni küzdelem.

Az újrahasznosított és újrahasznosítható anyagok és a fenntartható forrásból származó összetevők felhasználásától az innovatív parfüm üvegutántöltő rendszerig terjedő intézkedések lehetővé teszik azt, hogy a márka elérje az anyaghulladékok jelentős csökkentését.

A MY WAY tökéletesen tükrözi a márka ökológiai erőfeszítéseit. Ezen erőfeszítések és a 650 hektár madagaszkári esőerdő megőrzésének köszönhetően a MY WAY elérte a széndioxid semlegességet. Az elmúlt öt év eredményeit látva az Armani beauty vállalja, hogy további 25% -kal csökkenti szén-dioxid lábnyomát, illetve 2025-ig valamennyi termékénél eléri a széndioxid-semlegességet.

A MY WAY legelőször augusztus 10-én kizárólag az Armani beauty online webhelyein keresztül lesz elérhető, globális szinten pedig augusztus 23-tól. A reklámfilm világszerte történő bemutatására 2020. szeptember 6-án kerül sor.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Katy Perry először posztolt közös fotót új szerelmével, le sem tagadhatnák, mennyire imádják egymást

Katy Perry először posztolt közös fotót új szerelmével, le sem tagadhatnák, mennyire imádják egymást

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)