Az Armani új parfümje a nyári illatok slágere lesz

2020. július 21.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Giorgio Armani nagy örömmel mutatja be új, fehér virágos női illatát a MY WAY-t. Az illatot a fenntarthatóság iránti elkötelezettség nevében tervezték meg, mely a nőiesség új szemléletét tárja fel.

A MY WAY azt az erős és egyedi üzenetet közvetíti, hogy mindenki a saját útját kövesse.

Több mint egy név, a MY WAY életutakat és tapasztalatokat tükröz – lehet egy földrajzi akár egy érzelmi utazás, mindenképpen egy egyedülálló személyiséget fog létrehozni, melyet az út során megismert emberek és a megszerzett tapasztalatok formálnak egyedivé. A kíváncsiság és a kapcsolódás szellemét megragadva, az illat által közvetített üzenetet így foglalhatjuk össze: Élje át a pillanatokat!

Az illatot az amerikai színésznő Adria Arjona testesíti meg, aki tökéletes összhangban áll az illat filozófiájával. A MY WAY kampányban vállalt szerepén túl, Adria csatlakozik a Giorgio Armani sminktermékeit képviselő márkanagykövetek sorába is. Legközelebb Adriát a 2021-ben debütáló, várva várt Marvel filmben láthatjuk majd, a Morbiusban.

"Adria Arjona egy világutazó, modern, fiatal nő. Intelligens, kíváncsi, előítéletmentes, független és képes minden egyes élettapasztalatot igazán megélni. A világ polgára, aki átélt tapasztalatainak és kapcsolatainak hála igazán és szívből tudja mondani: Élje át a pillanatokat!" - Giorgio Armani

A MY WAY bevezetése fordulópontot jelent a Giorgio Armani szakadatlan tervében, melynek célja a káros környezeti hatások csökkentése és az éghajlatváltozás elleni küzdelem.

Az újrahasznosított és újrahasznosítható anyagok és a fenntartható forrásból származó összetevők felhasználásától az innovatív parfüm üvegutántöltő rendszerig terjedő intézkedések lehetővé teszik azt, hogy a márka elérje az anyaghulladékok jelentős csökkentését.

A MY WAY tökéletesen tükrözi a márka ökológiai erőfeszítéseit. Ezen erőfeszítések és a 650 hektár madagaszkári esőerdő megőrzésének köszönhetően a MY WAY elérte a széndioxid semlegességet. Az elmúlt öt év eredményeit látva az Armani beauty vállalja, hogy további 25% -kal csökkenti szén-dioxid lábnyomát, illetve 2025-ig valamennyi termékénél eléri a széndioxid-semlegességet.

A MY WAY legelőször augusztus 10-én kizárólag az Armani beauty online webhelyein keresztül lesz elérhető, globális szinten pedig augusztus 23-tól. A reklámfilm világszerte történő bemutatására 2020. szeptember 6-án kerül sor.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Botrányok, válás, lehallgatás: Ezek voltak a brit királyi család legemlékezetesebb karácsonyai

Botrányok, válás, lehallgatás: Ezek voltak a brit királyi család legemlékezetesebb karácsonyai

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Karácsonyi pánik OFF: egy app, ami megmenti az ünnepet az utolsó pillanatban is (x)

Amikor a tükör végre visszamosolyog: ingyenes sminktetoválás hegekre és bőrelváltozásokra (x)

Amikor a tükör végre visszamosolyog: ingyenes sminktetoválás hegekre és bőrelváltozásokra (x)