Az év poénja a divatreklámban! Tisztítószeres flakonban a parfüm

2015.október.7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Moschino nagy jó üzletet kötött Jeremy Scott-tal. A szeretelen fantáziájú dizájner nem pusztán új életet vitt a márkában, de lassacskán nem nagyon találni menőbb divatházat náluk.

Az olasz márka újabban minden szezonra kijön valami sikerdarabbal, amiért a sztárok valósággal megőrülnek. A popkultúra minden szegmensét játékba hozó Jeremy Scott nem fél a leginfantilisebb húzásoktól sem, és kifejezetten örömét leli benne, hogy szétszálazhatatlanul összekeverje az értékest a kulturális szeméttel, a luxust a mindennapossal.

Ennek szellemében jött ki a Moschino legújabb parfümje a Fresh, ami tökéletes példája a tervező módszerének. A luxusmárka új illatának doboza kifinomult, a benne lévő üvegcse azonban teljesen olyan, mint egy összezsugorított ablaktisztítószer flakonja. Az egész kampányban ez a kettősség vonul végig, a Moschino Steven Meisel vezetésével készített egy tökéletes ablakmosó reklámot a világ egyik legnagyobb modellikonjával. Linda Evangelista természetesen elbűvölő ebben a szerepben is. A Moschino Fresh pedig a teljesen váratlan megjelenésével, és bevezetésével máris megmosolygtatott, remélem az illatával fogja a második kellemes meglepetést okozni.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője