Nagyon sokan kiborultak a Gillette új kampánya miatt, pedig zseniális

2019. január 16.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Valószínűleg senkinek sem kell bemutatni a #MeToo kampányt, és azt, hogy mekkora port kavart világszerte, beleértve Magyarországot is. Nők tömegével álltak elő borzalmasabbnál borzalmasabb sztorikkal azzal kapcsolatban, hogy éveken át, hogyan nyomasztották, zaklatták hatalmi pozícióban lévő férfiak, és bizony olyan nőket is értek vádak, akik ugyancsak kiváltságos helyzetüket kihasználva telepedtek rá fiatalabb fiúkra.

Nagyon sokan kiborultak a Gillette új kampánya miatt, pedig zseniális
Fotó: Gillette

Szépségtippek férfiaknak, mert nekik is szükségük van rá

Szépségtippek férfiaknak, mert nekik is szükségük van rá

Egy szó, mint száz, elég beteg világban élünk, és mindenkinek saját magában kellene elkezdenie a változást, ahelyett, hogy másokra mutat ujjal. Így tett a Gillette. A férfiakat évek óta kiszolgáló szépségápolási márka kicsit másként állt hozzá a dolgokhoz legújabb kampányával. Mindig is a legjobbat akarja nyújtani a férfiaknak, 2019-ben azonban nagyon erősen kezdett: ugyanezt a kampányt tovább vitték, és a jövő nemzedékének akarnak jobbat nyújtani követendő példákkal, olyan férfiakkal, akik tudják, hogy nem kell folyamatosan lealacsonyítani a nőket, tárgyiasítani őket annak érdekében, hogy erősebbnek tűnjenek. Sőt, verekedni, kisebbeket, védteleneket bántalmazni sem kell azért, hogy jobban érezzék magukat a saját bőrükben.

A Pantene új arca egy bébi!

A Pantene új arca egy bébi!

Természetesen az igencsak erőteljes, szókimondó és bizony olykor zavarba ejtő reklámot a világ egyik fele állva tapsolja, hozzátennénk, nagyrészt nők, akik hálát mondanak a Gillette-nek, hogy úttörőként elindultak egy jobb világ felé vezető úton a férfi szépségápolásban. A másik fele pedig felháborítónak, kéretlennek és túlzónak tartja, és elutasítja azt, hogy minden férfit egy ragadozóval vesz egy kalap alá.

Nos, a Gillette-nek és a kampányért felelős Grey ügynökségnek valószínűleg pontosan ez volt a célja a reklámmal, hogy meghökkentsen, egy párbeszédet elindítson, és nem utolsó sorban neveljen. Szerintünk ez sikerült.

Te mit gondolsz róla?

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

„Örököljük a generációs félelmeket, amik megmutatkoznak az arcon” - beszélgetés dr. Dalmy Julianna arc- és testelemzővel

glamour plusz ikon „Örököljük a generációs félelmeket, amik megmutatkoznak az arcon” - beszélgetés dr. Dalmy Julianna arc- és testelemzővel

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Most megmutatjuk, mi az a program, ami nélkül nincs „Girls' night” - Íme! (x)

Most megmutatjuk, mi az a program, ami nélkül nincs „Girls' night” - Íme! (x)

Te is irodai munkát végzel? - Így válassz okosan szemüveget (x)

Te is irodai munkát végzel? - Így válassz okosan szemüveget (x)

4 tuti tipp, hogyan építsd be a mozgást a mindennapjaidba (x)

4 tuti tipp, hogyan építsd be a mozgást a mindennapjaidba (x)

Problémás bőr volt, nincs: így hat az arcápolási rutin, ha rád van szabva (x)

Problémás bőr volt, nincs: így hat az arcápolási rutin, ha rád van szabva (x)