Nagyon sokan kiborultak a Gillette új kampánya miatt, pedig zseniális

2019.január.16.

Valószínűleg senkinek sem kell bemutatni a #MeToo kampányt, és azt, hogy mekkora port kavart világszerte, beleértve Magyarországot is. Nők tömegével álltak elő borzalmasabbnál borzalmasabb sztorikkal azzal kapcsolatban, hogy éveken át, hogyan nyomasztották, zaklatták hatalmi pozícióban lévő férfiak, és bizony olyan nőket is értek vádak, akik ugyancsak kiváltságos helyzetüket kihasználva telepedtek rá fiatalabb fiúkra.

Nagyon sokan kiborultak a Gillette új kampánya miatt, pedig zseniális
Fotó: Gillette

Szépségtippek férfiaknak, mert nekik is szükségük van rá

Szépségtippek férfiaknak, mert nekik is szükségük van rá

Szépségtippek férfiaknak, mert nekik is szükségük van rá

Egy szó, mint száz, elég beteg világban élünk, és mindenkinek saját magában kellene elkezdenie a változást, ahelyett, hogy másokra mutat ujjal. Így tett a Gillette. A férfiakat évek óta kiszolgáló szépségápolási márka kicsit másként állt hozzá a dolgokhoz legújabb kampányával. Mindig is a legjobbat akarja nyújtani a férfiaknak, 2019-ben azonban nagyon erősen kezdett: ugyanezt a kampányt tovább vitték, és a jövő nemzedékének akarnak jobbat nyújtani követendő példákkal, olyan férfiakkal, akik tudják, hogy nem kell folyamatosan lealacsonyítani a nőket, tárgyiasítani őket annak érdekében, hogy erősebbnek tűnjenek. Sőt, verekedni, kisebbeket, védteleneket bántalmazni sem kell azért, hogy jobban érezzék magukat a saját bőrükben.

A Pantene új arca egy bébi!

A Pantene új arca egy bébi!

A Pantene új arca egy bébi!

Természetesen az igencsak erőteljes, szókimondó és bizony olykor zavarba ejtő reklámot a világ egyik fele állva tapsolja, hozzátennénk, nagyrészt nők, akik hálát mondanak a Gillette-nek, hogy úttörőként elindultak egy jobb világ felé vezető úton a férfi szépségápolásban. A másik fele pedig felháborítónak, kéretlennek és túlzónak tartja, és elutasítja azt, hogy minden férfit egy ragadozóval vesz egy kalap alá.

Nos, a Gillette-nek és a kampányért felelős Grey ügynökségnek valószínűleg pontosan ez volt a célja a reklámmal, hogy meghökkentsen, egy párbeszédet elindítson, és nem utolsó sorban neveljen. Szerintünk ez sikerült.

Te mit gondolsz róla?

Ez is érdekelhet

6 cipőtrend 2023-ra, amibe nagyon könnyű lesz beleszeretni

6 cipőtrend 2023-ra, amibe nagyon könnyű lesz beleszeretni

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói