Rooney Mara is csak egy közülünk

2013. július 11.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Azt már eddig is tudtuk, hogy Rooney Mara a Calvin Klein új parfümjének, a Down Townnak az arca. De most megérkezett a kampány tévéreklámja is, amiről mindenképpen szót kell ejtenünk.

Glamour szerkesztőség
Fotó: calvinklein

Hirtelen azt gondolhatnád, hogy miért lenne érdekes David Fincher rendezésében végignézni a világsztár egy napját, ráadásul fekete-fehérben? Nos, azért, mert Rooney Mara egyszerűen szuper csaj.

Az illat elsősorban a 25 és 35 év közötti fiatal nőket célozza meg és ennek tükrében készült a kisfilm is, melyben Rooney Mara bebizonyítja, hogy hiába sztár, mégis csak egy közülünk. A metrón utazik, amikor limuzinban is tehetné, zenét hallgat, beolvad a tömegbe, odafut egy kiskutyához, amikor hivatalos eseményen van, elalszik otthon, olvasás közben, és egy zseniális bőrkabátban is láthatjuk. Tulajdonképpen akármilyen elbűvölő életet él, ugyanolyan a mindennapokban, mint mi. És mindezt a Yeah Yeah Yeahs Runaway című számára teszi, és a New York-i trióról mindenki tudja, hogy a csak a legmenőbb emberek hallgatják.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

glamour plusz ikon Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)