A fiatalok kedvenc hazai sztárjai az internetes zaklatás ellen kampányolnak!

2018.június.1.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A sztárokat sem kíméli a cyberbullying, vagyis a netes zaklatás. Nem csoda, hiszen a jelenség nagyon elterjedt: a magyar 10-18 évesek 88%-ának van profilja a közösségi médiában, 20%-uk már áldozatul esett az elektronikus bántalmazásnak, 10%-uk pedig maga is megpróbált ártani másoknak a cybertérben. Az UNICEF Magyarország most elindította #nemvagyegyedül kampányát, amelynek célja, hogy támogatást nyújtson azoknak a gyerekeknek, akik úgy érzik, hogy támadásnak vannak kitéve.

Az elektronikus megszégyenítés eszköztára kimeríthetetlen. A legtöbb áldozat arról számolt be, hogy üzenetekkel zaklatták, a nevében kommenteltek, posztoltak tartalmakat, vagy olyan képeket, videókat tettek közzé, amelyek számára kellemetlenek, kínosak. Sok gyerek még a közvetlen környezetével sem meri megosztani félelmeit, mert szégyelli, ami vele történik.

Az UNICEF Magyarország #nemvagyegyedül kampányának lényege, hogy a gyerekek tudják, mások is élnek át hasonlót és bármikor kaphatnak segítséget a netes zaklatás ellen. Az akcióhoz olyan hírességek és a YouTube világában óriási követőtábort megmozgató influencerek csatlakoztak, mint Vecsei H. Miklós, Puskás Peti, Dukai Regina, Lina és Panni, FollowAnna, Rubint Rella, Magyarósi Csaba, Szirmai Gergely, Abosi Barni, Kettner Henry, Basky Balázs (Roar), Fenyvesi Zoli, Galcsik Győző, és Siklósi Örs (AWS).

Pink új klipjében kislányának énekel arról, hogy harcolni kell a szabadságért

Pink új klipjében kislányának énekel arról, hogy harcolni kell a szabadságért

Az UNICEF honlapján létrejön egy aloldal, amelyen keresztül az áldozatok megírhatják tapasztalataikat és jelezhetik, hogy melyik hírességtől szeretnének választ kapni. A rendszer azonnal továbbít néhány általános tanácsot, majd a kiválasztott ismert ember személyesen, videón üzen a levélírónak, megosztva vele, hogy ő milyen hasonló nehézségeket élt át és hogyan sikerült továbblépnie a cyberbullying jelenségen. A kampány szervezői garantálják, hogy minden kapcsolatfelvétel anonim marad.

A program a Generali közreműködésével valósult meg.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Nyáry Luca, Szöllősi Nóra, Pakosz Anna kiállnak a mensturációs szegénység ellen

Nyáry Luca, Szöllősi Nóra, Pakosz Anna kiállnak a mensturációs szegénység ellen

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője