A szelfizésből kihozni többet nem lehet: a Coca-Cola marketingje zseniális

2016.november.19.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A szelfizés a közösségi média legnagyobb őrülete, olyannyira, hogy ma már sajnos számos, nem egyszer halálos kimenetelű balesetet is okozott. Nem véletlenül tiltják számos helyen a szelfibotokat.

A Coca-Cola azonban kísérletet tesz arra, hogy forradalmasítsa a szelfizést. Piacra dobtak ugyanis most egy olyan palackot, ami ivás közben készít szelfit a fogyasztóról. Nagyon egyszerűen működik, ha bizonyos szögben elmozdul a palack, akkor az éppen az üdítőt szürcsölő fogyasztóról készül egy fotó, amit rögtön meg is lehet osztani a legismertebb közösségi felületeken.

A cég marketingfogása lehet, hogy újabb őrületet indít majd, ha sikert arat Izraelben, ahol először vetették be a szelfiző palackot, akkor könnyen lehet, hogy a nyári fesztiválszezonban már mi is találkozhatunk vele.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Friss hírek a rákbeteg Katalin hercegnéről

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője