Hogyan lehet trendi a matyóminta? - Jagasics V. Hedvig a Sugarbird alapítója

2020. április 18.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az újfajta koronavírus-járvány a divatot is a feje tetejére állította. Hogyan tudott az új helyzetre reagálni egy sikeres magyar márka, milyen tervekkel vág a Sugarbird a járvány utáni életbe?

Jagasics V. Hedvig alapító-tulajdonos nem csupán erről, hanem arról is beszélt nekünk, hogy a Sugarbird hogyan igyekszik értéket teremteni, milyen a viszonyuk a klasszikus mintákhoz. Hogyan próbálja meg a Sugarbird trendivé varázsolni például a matyómintát:

A GLAMOUR Talks podcastjának korábbi vendégei:

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

glamour plusz ikon Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)