Meghan Markle és Harry herceg brutális pénzt buktak el, nem akárhonnan érkezett a kegyelemdöfés
Hiába indult nagy reményekkel a közös projekt, a Netflix nem hosszabbítja meg Meghan Markle és Harry herceg 100 millió dolláros szerződését, amely szeptemberben jár le. Bár nem haraggal válik el a két fél, az üzleti döntés egyértelműen egy korszak végét jelenti.
Ezeket láttad már?
Harry herceg és Meghan Markle 2020-ban kötött exkluzív, többéves megállapodást a streamingszolgáltatóval, amely mostanra kimerült. Bár voltak sikeres pillanataik, úgy tűnik, a Netflix új stratégiát követ – és abban már nem kap helyet a hercegi pár.
Lejár a szerződésük
Meghan Markle és Harry herceg Netflix-szel kötött 100 millió dolláros szerződése szeptemberben lejár, és a felek nem tervezik a megújítását – értesült a The Sun és a PEOPLE is. A döntés hátterében elsősorban a Netflix üzleti stratégiájának változása áll. „Nincs rosszindulat egyik oldalról sem. Egyszerűen csak lejárt az idő” – idézte a The Sun egyik bennfentes forrása.
Voltak sikerek, de kifulladt az együttműködés
A pár 2022-ben bemutatott dokusorozata, a Harry és Meghan minden idők legnézettebb dokumentumfilm-debütálása lett a platformon, de az azóta készült projektek már nem hozták ugyanazt a sikert. A legfrissebb sorozat, a Szeretettel: Meghan az idei első féléves statisztikák szerint 5,3 millió megtekintést ért el, míg a Polo című dokumentumfilm csak 500 ezer háztartásban futott.
„A Netflix okosan csinálta – megkapták azokat a kezdeti nagy nézettségeket, és elkészítették az egyik olyan sorozatot, amiről a legtöbbet beszéltek. Realistán nézve ez volt a csúcspont” – mondta a forrás a The Sunnak.
Csúnyán megalázták Meghan Markle-t, ráadásul Katalin hercegné egyik legfontosabb embere tette
Meghan műsora még folytatódik
Bár a szerződés lejár, a kapcsolat nem szakad meg teljesen. Meghan Markle második évada a Szeretettel: Meghan című sorozatból már leforgott, és ősszel debütál a platformon. A showban olyan vendégek tűnnek fel, mint Chrissy Teigen, a rendező pedig ismét Michael Steed. Meghan Markle egyébként életmódmárkát is indított As Ever néven, amely szintén együttműködésben készült a Netflix-szel. Ted Sarandos, a Netflix vezérigazgatója márciusban úgy fogalmazott: „Passzív partnerként vagyunk jelen Meghan cégében, ez számunkra egyfajta felfedező modell.”