Rihanna és a Gucci kampánya a UNICEF-fel

2008. november 20.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A világ legnagyobb gyermekvédelmi szervezete szokásos gyertyagyújtási ceremóniájával indította el karácsonyi kampányát, amelyhez idén a Gucci is csatlakozott. A divatcég Heart Tattoo néven új kollekciót dobott piacra, amelynek arca a barbadosi származású szupersztár, Rihanna lett. A szívmotívumról azonnal felismerhető táskákat a világ 20 országban lehet megvásárolni, és 2009. január végéig a bevétel 25 százalékát az UNICEF kapja meg. A szervezet a befolyt összeget az afrikai gyermekek helyzetének javítására fordítja majd. "Nagyon bizakodó vagyok a UNICEF és a Gucci összefogásával kapcsolatban, remélem, együtt sikerül eredményeket elérnünk. Rendkívül szerencsésnek érzem magam, hogy részese lehetek ennek a kampánynak." - nyilatkozta az ünnepségen az énekesnő.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Hercegné lehetett volna Claudia Schiffer, de inkább az igaz szerelmet választotta

glamour plusz ikon Hercegné lehetett volna Claudia Schiffer, de inkább az igaz szerelmet választotta

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)