Rihanna és a Gucci kampánya a UNICEF-fel

2008. november 20.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A világ legnagyobb gyermekvédelmi szervezete szokásos gyertyagyújtási ceremóniájával indította el karácsonyi kampányát, amelyhez idén a Gucci is csatlakozott. A divatcég Heart Tattoo néven új kollekciót dobott piacra, amelynek arca a barbadosi származású szupersztár, Rihanna lett. A szívmotívumról azonnal felismerhető táskákat a világ 20 országban lehet megvásárolni, és 2009. január végéig a bevétel 25 százalékát az UNICEF kapja meg. A szervezet a befolyt összeget az afrikai gyermekek helyzetének javítására fordítja majd. "Nagyon bizakodó vagyok a UNICEF és a Gucci összefogásával kapcsolatban, remélem, együtt sikerül eredményeket elérnünk. Rendkívül szerencsésnek érzem magam, hogy részese lehetek ennek a kampánynak." - nyilatkozta az ünnepségen az énekesnő.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Nem hisztis vagy – csak végre kimondtad, amit mások nem mernek

glamour plusz ikon Nem hisztis vagy – csak végre kimondtad, amit mások nem mernek

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

3 tipp, amivel megelőzheted az egyik legveszélyesebb intimfertőzést! (x)

3 tipp, amivel megelőzheted az egyik legveszélyesebb intimfertőzést! (x)

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Felejthetetlen kalandok és hűsítő élmények Ausztria legnagyobb vidámparkjában (x)

Gelencsér Tímea saját történetét osztja meg a Pandora ékszereivel (x)

Gelencsér Tímea saját történetét osztja meg a Pandora ékszereivel (x)

Online ismerkedés kisokos: mutatjuk a randi appok legnagyobb buktatóit (x)

Online ismerkedés kisokos: mutatjuk a randi appok legnagyobb buktatóit (x)