Rihanna és a Gucci kampánya a UNICEF-fel

2008.november.20.

A világ legnagyobb gyermekvédelmi szervezete szokásos gyertyagyújtási ceremóniájával indította el karácsonyi kampányát, amelyhez idén a Gucci is csatlakozott. A divatcég Heart Tattoo néven új kollekciót dobott piacra, amelynek arca a barbadosi származású szupersztár, Rihanna lett. A szívmotívumról azonnal felismerhető táskákat a világ 20 országban lehet megvásárolni, és 2009. január végéig a bevétel 25 százalékát az UNICEF kapja meg. A szervezet a befolyt összeget az afrikai gyermekek helyzetének javítására fordítja majd. "Nagyon bizakodó vagyok a UNICEF és a Gucci összefogásával kapcsolatban, remélem, együtt sikerül eredményeket elérnünk. Rendkívül szerencsésnek érzem magam, hogy részese lehetek ennek a kampánynak." - nyilatkozta az ünnepségen az énekesnő.

Ez is érdekelhet

Nemcsak Kylie és Kim, ezek a sztárok is kozmetikai márkát alapítottak

Nemcsak Kylie és Kim, ezek a sztárok is kozmetikai márkát alapítottak

GLAMOUR Horoszkóp

Napi horoszkóp: az Ikreknek ma nehezebb lesz a munka, a Vízöntő új megbízást kaphat

Napi horoszkóp: az Ikreknek ma nehezebb lesz a munka, a Vízöntő új megbízást kaphat

Divathírek

Emlékszel még, milyen volt Katalin hercegné átlagos lányként?

Emlékszel még, milyen volt Katalin hercegné átlagos lányként?