Fontos bejelentés érkezett Tóth Anditól: nem akármilyen szerepben tündököl a jövőben

2025. május 5.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Tóth Andi hatalmas mérföldkőhöz érkezett! A Notino új magyarországi nagyköveteként csatlakozik a márkához egy olyan együttműködés keretében, amely a szépség és az önkifejezés személyes megélésére helyezi a hangsúlyt. A kampány a saját döntéseink erejére épül és arra bátorítja a nőket, hogy merjenek olyan utat választani, amely valóban önmagukat tükrözi - a mindennapokban és a szépségápolási rutinjukban egyaránt.

Tóth Andi
Tóth Andi lett a Notino magyarországi nagykövete
Fotó: Notino

A Notino májusban elindult „Make Choices That Are Truly Yours” kampányának különlegessége, hogy valós történeteken keresztül mesél. Nagykövetként Tóth Andi olyan élethelyzeteket idéz fel, amelyekben a döntés szabadsága és az önazonosság különösen fontossá vált számára, legyen szó karrierről, megjelenésről vagy akár egy hétköznapi döntésről.

Az énekesnő a következő két évben több platformon is rendszeresen feltűnik majd: közösségi média tartalmakban és inspiráló videókban, olyan pillanatokban, amelyek a szépség örömét és szabadságát ünneplik.

A közös értékrend képezi az együttműködés alapját Tóth Andi és a Notino között
Fotó: Notino

„A szépség számomra nem szabályokról szól, hanem arról, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Hiszek abban, hogy minden nő gyönyörű már akkor is, amikor ébredés után a tükörbe néz, de ugyanúgy hiszek a játékban is: a smink, a hajformázás, a kísérletezés lehetőségeiben. Nekem ez mindig önkifejezés volt. A Notino kampányában pontosan ezt szeretem: azt, hogy nem előír, hanem lehetőséget ad.”

Minden stílusom én voltam, és most is az vagyok - mondta el Tóth Andi.

Brutálisan hosszú Tóth Andi haja, alig hiszünk a szemünknek

Brutálisan hosszú Tóth Andi haja, alig hiszünk a szemünknek

A kampány központi üzenete a női intuíció

A kampány középpontjában a tudatos választás és az önazonos szépségápolás áll: ebben segítenek a Notino innovatív digitális eszközei, melyek nemcsak abban támogatják a vásárlókat, hogy megtalálják a számukra tökéletes termékeket, hanem abban is, hogy jól érezzék magukat a bőrükben.

A márka arra biztatja a nőket, hogy kompromisszumok és külső elvárások nélkül kísérletezzenek, valamint felfedezzék, hogy mi áll hozzájuk a legközelebb. A kampány központi üzenete így a női intuíció, amelyet a modern megoldások segítenek megvalósítani - áll a Notino közleményében.

A Notino kampányának a tudatos választás és az önazonos szépségápolás áll a középpontjában
Fotó: Notino

Próbáld ki az újításokat!

A Virtuális Tükör funkció segítségével digitálisan próbálhatjuk ki a sminktermékeket, a Fragrance Finder személyre szabott ajánlásokkal segít megtalálni a számunkra tökéletes illatot, a Discovery Box és a Gift Finder funkciókkal pedig játékosan, de tudatosan fedezhetünk fel új kedvenceket.

Ezek mind abban segítenek, hogy a szépségápolás ne megfelelés, hanem felfedezés legyen. Egy új sminktermék kipróbálása, egy ismeretlen illat megtalálása vagy egy ajándék kiválasztása így nem nyomás, hanem játék, ahol csak és kizárólag a saját döntésünk számít.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Fény derült egy új személyiségtípusra, nagyon szerencsés vagy, ha közéjük tartozol

Fény derült egy új személyiségtípusra, nagyon szerencsés vagy, ha közéjük tartozol

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)