Fontos bejelentés érkezett Tóth Anditól: nem akármilyen szerepben tündököl a jövőben
Tóth Andi hatalmas mérföldkőhöz érkezett! A Notino új magyarországi nagyköveteként csatlakozik a márkához egy olyan együttműködés keretében, amely a szépség és az önkifejezés személyes megélésére helyezi a hangsúlyt. A kampány a saját döntéseink erejére épül és arra bátorítja a nőket, hogy merjenek olyan utat választani, amely valóban önmagukat tükrözi - a mindennapokban és a szépségápolási rutinjukban egyaránt.
Ezeket láttad már?
A Notino májusban elindult „Make Choices That Are Truly Yours” kampányának különlegessége, hogy valós történeteken keresztül mesél. Nagykövetként Tóth Andi olyan élethelyzeteket idéz fel, amelyekben a döntés szabadsága és az önazonosság különösen fontossá vált számára, legyen szó karrierről, megjelenésről vagy akár egy hétköznapi döntésről.
Az énekesnő a következő két évben több platformon is rendszeresen feltűnik majd: közösségi média tartalmakban és inspiráló videókban, olyan pillanatokban, amelyek a szépség örömét és szabadságát ünneplik.
„A szépség számomra nem szabályokról szól, hanem arról, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Hiszek abban, hogy minden nő gyönyörű már akkor is, amikor ébredés után a tükörbe néz, de ugyanúgy hiszek a játékban is: a smink, a hajformázás, a kísérletezés lehetőségeiben. Nekem ez mindig önkifejezés volt. A Notino kampányában pontosan ezt szeretem: azt, hogy nem előír, hanem lehetőséget ad.”
Minden stílusom én voltam, és most is az vagyok
- mondta el Tóth Andi.
Brutálisan hosszú Tóth Andi haja, alig hiszünk a szemünknek
A kampány központi üzenete a női intuíció
A kampány középpontjában a tudatos választás és az önazonos szépségápolás áll: ebben segítenek a Notino innovatív digitális eszközei, melyek nemcsak abban támogatják a vásárlókat, hogy megtalálják a számukra tökéletes termékeket, hanem abban is, hogy jól érezzék magukat a bőrükben.
A márka arra biztatja a nőket, hogy kompromisszumok és külső elvárások nélkül kísérletezzenek, valamint felfedezzék, hogy mi áll hozzájuk a legközelebb. A kampány központi üzenete így a női intuíció, amelyet a modern megoldások segítenek megvalósítani - áll a Notino közleményében.
Próbáld ki az újításokat!
A Virtuális Tükör funkció segítségével digitálisan próbálhatjuk ki a sminktermékeket, a Fragrance Finder személyre szabott ajánlásokkal segít megtalálni a számunkra tökéletes illatot, a Discovery Box és a Gift Finder funkciókkal pedig játékosan, de tudatosan fedezhetünk fel új kedvenceket.
Ezek mind abban segítenek, hogy a szépségápolás ne megfelelés, hanem felfedezés legyen. Egy új sminktermék kipróbálása, egy ismeretlen illat megtalálása vagy egy ajándék kiválasztása így nem nyomás, hanem játék, ahol csak és kizárólag a saját döntésünk számít.
