Fontos bejelentés érkezett Tóth Anditól: nem akármilyen szerepben tündököl a jövőben

2025. május 5.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Tóth Andi hatalmas mérföldkőhöz érkezett! A Notino új magyarországi nagyköveteként csatlakozik a márkához egy olyan együttműködés keretében, amely a szépség és az önkifejezés személyes megélésére helyezi a hangsúlyt. A kampány a saját döntéseink erejére épül és arra bátorítja a nőket, hogy merjenek olyan utat választani, amely valóban önmagukat tükrözi - a mindennapokban és a szépségápolási rutinjukban egyaránt.

Tóth Andi
Tóth Andi lett a Notino magyarországi nagykövete
Fotó: Notino

A Notino májusban elindult „Make Choices That Are Truly Yours” kampányának különlegessége, hogy valós történeteken keresztül mesél. Nagykövetként Tóth Andi olyan élethelyzeteket idéz fel, amelyekben a döntés szabadsága és az önazonosság különösen fontossá vált számára, legyen szó karrierről, megjelenésről vagy akár egy hétköznapi döntésről.

Az énekesnő a következő két évben több platformon is rendszeresen feltűnik majd: közösségi média tartalmakban és inspiráló videókban, olyan pillanatokban, amelyek a szépség örömét és szabadságát ünneplik.

A közös értékrend képezi az együttműködés alapját Tóth Andi és a Notino között
Fotó: Notino

„A szépség számomra nem szabályokról szól, hanem arról, hogy jól érezzem magam a bőrömben. Hiszek abban, hogy minden nő gyönyörű már akkor is, amikor ébredés után a tükörbe néz, de ugyanúgy hiszek a játékban is: a smink, a hajformázás, a kísérletezés lehetőségeiben. Nekem ez mindig önkifejezés volt. A Notino kampányában pontosan ezt szeretem: azt, hogy nem előír, hanem lehetőséget ad.”

Minden stílusom én voltam, és most is az vagyok - mondta el Tóth Andi.

Brutálisan hosszú Tóth Andi haja, alig hiszünk a szemünknek

Brutálisan hosszú Tóth Andi haja, alig hiszünk a szemünknek

A kampány központi üzenete a női intuíció

A kampány középpontjában a tudatos választás és az önazonos szépségápolás áll: ebben segítenek a Notino innovatív digitális eszközei, melyek nemcsak abban támogatják a vásárlókat, hogy megtalálják a számukra tökéletes termékeket, hanem abban is, hogy jól érezzék magukat a bőrükben.

A márka arra biztatja a nőket, hogy kompromisszumok és külső elvárások nélkül kísérletezzenek, valamint felfedezzék, hogy mi áll hozzájuk a legközelebb. A kampány központi üzenete így a női intuíció, amelyet a modern megoldások segítenek megvalósítani - áll a Notino közleményében.

A Notino kampányának a tudatos választás és az önazonos szépségápolás áll a középpontjában
Fotó: Notino

Próbáld ki az újításokat!

A Virtuális Tükör funkció segítségével digitálisan próbálhatjuk ki a sminktermékeket, a Fragrance Finder személyre szabott ajánlásokkal segít megtalálni a számunkra tökéletes illatot, a Discovery Box és a Gift Finder funkciókkal pedig játékosan, de tudatosan fedezhetünk fel új kedvenceket.

Ezek mind abban segítenek, hogy a szépségápolás ne megfelelés, hanem felfedezés legyen. Egy új sminktermék kipróbálása, egy ismeretlen illat megtalálása vagy egy ajándék kiválasztása így nem nyomás, hanem játék, ahol csak és kizárólag a saját döntésünk számít.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Romaversitas Alapítvány X GLAMOUR: Együtt a sokszínűségért

Romaversitas Alapítvány X GLAMOUR: Együtt a sokszínűségért

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

5 felejthetetlen randiprogram hűvösebb napokra (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)