A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává

2021. március 18.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Fjällräven lett az iparág legfenntarthatóbb vállalata Svédországban a Sustainable Brand Index™, Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése alapján. A svéd fogyasztók már második éve választották 1 400 márka közül az outdooor céget a „ruházat és felszerelés” kategória legjobbjának.

A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává
Fotó: Fjällräven

„Örömmel tölt el minket, hogy a Fjällrävent iparágának legfentarthatóbb márkájaként tartják számon Svédországban. Nagyszerű elismerése ez a folyamatos kemény munkának, amelyet fenntarthatósági törekvéseinkbe fektetünk. A fenntarthatóság számunkra egy alapelv, nem pedig külön projekt. Hisszük, hogy a tettek a legbeszédesebbek, és rendkívül jó érzés számunkra, hogy a fogyasztók elismerik törekvéseinket.” – mondta el Christiane Dolva Törnberg, a Fjällräven fenntarthatósági vezetője.

Fotó: Fjällräven

A Fjällräven termékek tervezésekor három fő szempontot tartanak szem előtt: a hosszú élettartamot, a funkcionalitást és a fenntarthatóságot. A svéd márka az újrahasznosított, organikus és megújuló alapanyagokat részesíti előnyben. 2021 tavaszán pedig a gyártó bemutatta legújabb kapszulakollekcióját, a Samlarent, amelynek előállításához csak és kizárólag a gyártás során hátramaradt szövetanyagokat használtak fel, így játékos színkombinációkat és teljesen egyedi termékek jöhettek létre.

Fotó: Fjällräven

2015 óta minden terméket fluorkarbon-mentes impregnálási eljárással kezelnek a Fjällrävennél, illetve minden G-1000 szövetből készült terméket újrahasznosított poliészter, valamint organikus pamut felhasználásával állítanak elő. Az állatvédelemre és a közösségi fenntarthatóságra a termékek tervezésének és előállítása során minden esetben kiemelt figyelmet fordítanak.

A népszerű svéd outdoor márka az átlátható és etikus tollpihe-előállítási folyamataival („Fjällräven Down Promise”) valamint átfogó, fenntartható és nyomon követhető gyapjúkészletével is vezető szerepet tölt be az iparágban. Mindemellett a Fjällräven a Sustainable Apparel Coalition és a UN Global Climate Action Initiative tagja.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megválasztották 2026 színét, és azon túl, hogy gyönyörű, nagyon fontos üzenete van

Megválasztották 2026 színét, és azon túl, hogy gyönyörű, nagyon fontos üzenete van

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)