A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává

2021. március 18.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Fjällräven lett az iparág legfenntarthatóbb vállalata Svédországban a Sustainable Brand Index™, Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése alapján. A svéd fogyasztók már második éve választották 1 400 márka közül az outdooor céget a „ruházat és felszerelés” kategória legjobbjának.

A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává
Fotó: Fjällräven

„Örömmel tölt el minket, hogy a Fjällrävent iparágának legfentarthatóbb márkájaként tartják számon Svédországban. Nagyszerű elismerése ez a folyamatos kemény munkának, amelyet fenntarthatósági törekvéseinkbe fektetünk. A fenntarthatóság számunkra egy alapelv, nem pedig külön projekt. Hisszük, hogy a tettek a legbeszédesebbek, és rendkívül jó érzés számunkra, hogy a fogyasztók elismerik törekvéseinket.” – mondta el Christiane Dolva Törnberg, a Fjällräven fenntarthatósági vezetője.

Fotó: Fjällräven

A Fjällräven termékek tervezésekor három fő szempontot tartanak szem előtt: a hosszú élettartamot, a funkcionalitást és a fenntarthatóságot. A svéd márka az újrahasznosított, organikus és megújuló alapanyagokat részesíti előnyben. 2021 tavaszán pedig a gyártó bemutatta legújabb kapszulakollekcióját, a Samlarent, amelynek előállításához csak és kizárólag a gyártás során hátramaradt szövetanyagokat használtak fel, így játékos színkombinációkat és teljesen egyedi termékek jöhettek létre.

Fotó: Fjällräven

2015 óta minden terméket fluorkarbon-mentes impregnálási eljárással kezelnek a Fjällrävennél, illetve minden G-1000 szövetből készült terméket újrahasznosított poliészter, valamint organikus pamut felhasználásával állítanak elő. Az állatvédelemre és a közösségi fenntarthatóságra a termékek tervezésének és előállítása során minden esetben kiemelt figyelmet fordítanak.

A népszerű svéd outdoor márka az átlátható és etikus tollpihe-előállítási folyamataival („Fjällräven Down Promise”) valamint átfogó, fenntartható és nyomon követhető gyapjúkészletével is vezető szerepet tölt be az iparágban. Mindemellett a Fjällräven a Sustainable Apparel Coalition és a UN Global Climate Action Initiative tagja.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Dakota Johnson óriási dekoltázst villantott, gyönyörű kreációban tündökölt a vörös szőnyegen

Dakota Johnson óriási dekoltázst villantott, gyönyörű kreációban tündökölt a vörös szőnyegen

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)