A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává

2021.március.18.

A Fjällräven lett az iparág legfenntarthatóbb vállalata Svédországban a Sustainable Brand Index™, Európa legnagyobb fenntarthatósági felmérése alapján. A svéd fogyasztók már második éve választották 1 400 márka közül az outdooor céget a „ruházat és felszerelés” kategória legjobbjának.

A Fjällrävent választották Svédország legfenntarthatóbb márkájává
Fotó: Fjällräven

„Örömmel tölt el minket, hogy a Fjällrävent iparágának legfentarthatóbb márkájaként tartják számon Svédországban. Nagyszerű elismerése ez a folyamatos kemény munkának, amelyet fenntarthatósági törekvéseinkbe fektetünk. A fenntarthatóság számunkra egy alapelv, nem pedig külön projekt. Hisszük, hogy a tettek a legbeszédesebbek, és rendkívül jó érzés számunkra, hogy a fogyasztók elismerik törekvéseinket.” – mondta el Christiane Dolva Törnberg, a Fjällräven fenntarthatósági vezetője.

Fotó: Fjällräven

A Fjällräven termékek tervezésekor három fő szempontot tartanak szem előtt: a hosszú élettartamot, a funkcionalitást és a fenntarthatóságot. A svéd márka az újrahasznosított, organikus és megújuló alapanyagokat részesíti előnyben. 2021 tavaszán pedig a gyártó bemutatta legújabb kapszulakollekcióját, a Samlarent, amelynek előállításához csak és kizárólag a gyártás során hátramaradt szövetanyagokat használtak fel, így játékos színkombinációkat és teljesen egyedi termékek jöhettek létre.

Fotó: Fjällräven

2015 óta minden terméket fluorkarbon-mentes impregnálási eljárással kezelnek a Fjällrävennél, illetve minden G-1000 szövetből készült terméket újrahasznosított poliészter, valamint organikus pamut felhasználásával állítanak elő. Az állatvédelemre és a közösségi fenntarthatóságra a termékek tervezésének és előállítása során minden esetben kiemelt figyelmet fordítanak.

A népszerű svéd outdoor márka az átlátható és etikus tollpihe-előállítási folyamataival („Fjällräven Down Promise”) valamint átfogó, fenntartható és nyomon követhető gyapjúkészletével is vezető szerepet tölt be az iparágban. Mindemellett a Fjällräven a Sustainable Apparel Coalition és a UN Global Climate Action Initiative tagja.

Ez is érdekelhet

"Ha a való életben bezárul valaki mögött egy ajtó, azt úgysem tudhatjuk meg, mi történik vele a négy fal között."- Tompos Kátya színésznővel beszélgettünk

"Ha a való életben bezárul valaki mögött egy ajtó, azt úgysem tudhatjuk meg, mi történik vele a négy fal között."- Tompos Kátya színésznővel beszélgettünk

GLAMOUR Horoszkóp

Napi horoszkóp: szerencsét ígér a mai nap sokunknak - szeptember 18. szombat

Napi horoszkóp: szerencsét ígér a mai nap sokunknak - szeptember 18. szombat

Divathírek

Megnyitott az Etele Plaza: íme minden, amit tudnod kell róla

Megnyitott az Etele Plaza: íme minden, amit tudnod kell róla