A GAP a fenntarthatóság mellett döntött, 5 milliárd ember ivóvizét őrzik meg

2018. március 30.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Fontos lépésre szánta el magát a GAP vezetősége: korunk egyik legnépszerűbb ruhamárkája úgy döntött, 10 milliárd liter vizet gyűjtenek fel és őriznek meg 2020-ig. Ez különösen fontos egy olyan cég esetében, amely rengeteg farmerkollekciót gyárt, hiszen köztudottan hatalmas mennyiségű vízre van szükség a farmer előállításához. A GAP számításai szerint 10 milliárd liter víz körülbelül 5 milliárd ember napi folyadékbevitel szükségleteit fedezi.

GAP
Fotó: Getty Images

A GAP hivatalos közleményében kifejtette, hogy innovációikat nem csak divatos kollekciók gyártására szeretnék felhasználni, de egyben arra szeretnék motiválni vásárlóikat, hogy helyezzék szem elé a fenntarthatóság szempontját. A GAP ruháit viselve mostantól biztosak lehetünk benne, hogy szettjeinkkel a globális vízhiány megoldását támogatjuk.

"Úgy gondoljuk, hogy a tiszta ivóvízhez való hozzáférés alapvető emberi jog, így mindent megteszünk, hogy a gyártási folyamataink is biztonságosak legyenek az emberek és a társadalom számára. Ez nem csupán az emberek és a bolygó miatt fontos, hanem a gazdasági növekedéshez is elengedhetetlen" - fejtette ki a márka szóvívője

Láttad már? Folytatódik a fenntarthatóság iránti elkötelezettség a Mango új kollekciójában is

A GAP döntése nem csupán átmeneti projekt, ugyanis hosszútávon is szeretnék átalakítani a márka gyártási folyamatait. Bíznak benne, hogy ezzel a lépéssel más brandeket is motiválhatnak a változtatásra, hiszen amellett, hogy szinte minden iparágban szükség van vízre, egy kis figyelmességgel már napi szinten is rengeteget tehetünk a környezetünkért.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Igazi 21. századi mese a garázsból a párizsi divathétig szárnyaló Jacquemus sztorija

glamour plusz ikon Igazi 21. századi mese a garázsból a párizsi divathétig szárnyaló Jacquemus sztorija

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

A fa alá és magadnak: az élmény, ami minden pillanatot ragyogóvá tesz (x)

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)