A Gucci készül a Valentin-napra

2009. január 9.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Gucci még 2008 végén dobta piacra a Tattoo Heart kollekcióját az UNICEF támogatására. Mivel ebben szinte csak a szív motívumot használták fel különböző módokon, mindenkit meglepett, hogy a legújabb, 2009-es Cruise kollekcióban is megtalálható ugyanez a díszítés. Pedig az indok egyszerű: a Gucci imádja a Valentin napot és minden évben készül valamivel, hogy a hűséges és romantikus vásárlók meglephessék kedvesüket valami csekélységgel a márka kínálatából. Az idei szivecskés darabok nagyon visszafogottra és helyesre sikerültek, a piros, fehér és kék színösszeállítás pedig remekül passzol a tavasszal rendszerint visszatérő matróz stílushoz. A két különböző fazonú táskához - amiből az egyik természetesen Boston Bag- választhatunk kendőt, pénztárcát, övet, sőt még balerinacipőt is. A kis szívekkel tarkított kollekció szerintem nagyon népszerű lesz a fiatalok körében, bármikor el tudnám képzelni, hogy az egyik speedy-vel járkáljak, sokkal inkább, mint egy klasszikus monogramos változattal. A kérdés már csak az, hogy nem teremt-e ezzel a Gucci a saját jótékonysági UNICEF-es kampányának konkurenciát, ami Cruise-zal szemben tele van az eddigi Guccihoz képest formabontó és a vásárlókat erősen megosztó darabokkal, amiket az ember vagy utál, vagy imád. Lehetséges, hogy hiába lett a segélykampány hivatalos arca Rihanna, az emberek mégis inkább a hagyományosabb Gucci táskákkal fognak járkálni, és legfeljebb egy gyertyát vesznek a Tattoo Heart kollekcióból, hogy megnyugtassák lelkiismeretüket. Valentin nap előtt egyébként több márka is beleerősít a szív motívumos vonalba, érdemes a Women's Secret-et is felkeresni, ahol januártól szívecskés bugyik egész hadával találkozhatunk. galeria"); return false;" href="/galeria/102">Nézd meg a Gucci szívecskés cuccait!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A stabil munkahely mítoszának leáldozott, az új generáció kihívásokat keres, nem kalitkát

glamour plusz ikon A stabil munkahely mítoszának leáldozott, az új generáció kihívásokat keres, nem kalitkát

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Fogyás után beesettnek látod az arcod? Íme a volumen-visszaadó újdonság tű és szike nélkül (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Próbáld fel a színeidet még a kassza előtt: személyre szabott szépségnapok (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

Ajándékozz idén időt és figyelmet – Így lesz újra szívből jövő karácsonyod (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)