New Yorkban is hódít a magyar márka: Nanushka sikere Amerikában

2017.február.14.

A világ vezető divatipari újságíróinak is bemutatkozott a Nanushka New Yorkban. Sándor Szandra legújabb kollekciója a Vogue magazin után a New York Times és Wall Street Journal szerkesztőségében is osztatlan sikert aratott.

Sándor Szandra New Yorkban
Fotó: Nanushka

Fantasztikus sikert aratott New Yorkban a Nanushka új kollekciója. Sándor Szandra tervező a New York-i Fashion Week előtt egy hetet töltött a városban, amelyet arra használt fel, hogy a nemzetközi sajtó körében még ismertebbé tegye a márkát és a 2017-es tavaszi-nyári kollekcióját.

A januári Harper´s Bazaar cikk után jelentősen megnőtt a márka iránti médiaérdeklődés, mind a divatvilág meghatározó lapjai, mind pedig a gazdasági szakírók körében.

Sándor Szandra a Vogue magazinnál:

Sándor Szandra a Vogue-nál
Fotó: Nanushka

New Yorkban Szandra első útja a One World Trade Center 29-ik emeletére vezetett, ahol személyesen mutatta be az amerikai Vouge-nak a kollekció darabjait.

“Miközben a találkozóra készültünk a szerkesztőségben, egy ott dolgozó lány megállt mellettünk, ránézett az állványra, amin a nyári kollekció ruhái voltak, és hatalmas mosollyal az arcán levette fehér vintage farmerkabátját, csak hogy megmutassa a Nanushka felsőt, amit alatta viselt. Hihetetlen élmény volt!” – mesélte Szandra.

A Vogue után Szandra a Refinery 29 alapító-főszerkesztőjével Christene Barberich-kel találkozott, amire nagyon kevés tervezőnek nyílik lehetősége. A beszélgetés eredményeképp a márka a közeljövőben a világ vezető online divat és lifestyle magazinjával indíthat el együttműködést.

A Nanushka a nemrégiben kapott tőkebefektetésnek köszönhetően új lendületre kapott. A márkára már nemcsak a divattal foglalkozó média figyel, hanem a gazdasági sajtó is kiemelten érdeklődik a márka üzleti fejlődése után.

A hét során a Nanushka lehetőséget kapott arra is, hogy a New York Times szerkesztőinek is bemutatkozhasson, valamint a Wall Street Journal vezető divatpiaci szerkesztője is az irodájában fogadta Szandrát. A világ legismertebb gazdasági magazinjának szerkesztőségében nemcsak az új kollekcióról, de az amerikai terjeszkedésről és jövőbeni együttműködési lehetőségekről, valamint a hazai divatipar helyzetéről beszélgettek.

A sikeres találkozókat a hét végén egy kötetlen sajtóvacsora követte Andre Balazs magyar származású hotel tulajdonos East Village-i szállodájában többek között olyan modellek, művészek és újságírók részvételével, mint Mari Giudicelli, és az osztrák magyar felmenőkkel bíró új színész csillag Coco Konig, aki épp most szerepel a Vanity Fair címlapján, valamint Brie Welch, divatszerkesztő.

Ez is érdekelhet

Három meseszép menyasszonyi ruhát is viselt Varga Viky magyar topmodell Graziano Pellé olasz labdarúgóval közös esküvőjén

Három meseszép menyasszonyi ruhát is viselt Varga Viky magyar topmodell Graziano Pellé olasz labdarúgóval közös esküvőjén

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné a legédesebb ruhában bukkant fel Wimbledonban

Katalin hercegné a legédesebb ruhában bukkant fel Wimbledonban

Tedd & Ne tedd

Emma Watson elképesztő szettben, vagány rövid frizurával tűnt fel a párizsi divathéten

Emma Watson elképesztő szettben, vagány rövid frizurával tűnt fel a párizsi divathéten