A Michael Kors és az Ellesse kapszulakollekcióját Emily Ratajkowski reklámozza

2022.május.6.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az ikonikus amerikai luxus divatmárka, a Michael Kors és a luxus olasz sportruházati márka, az Ellesse a 70-es évek sportos stílusának ünneplésére egyesült.

A Michael Kors és az Ellesse kapszulakollekciója a cool szinonímája! Hamarosan dropol, ne maradj le!
A Michael Kors és az Ellesse kapszulakollekciója a cool szinonímája! Hamarosan dropol, ne maradj le!
Fotó: MichaelKors

Emily Ratajkowski modell, Jay Critch brooklyni rap-zenész és egy über-menő rap-zenekar vezetésével zenészek, modellek és hypolt sztárok mutatják be a vibráló, sportos és elbűvölő stílusú kollekciót, egy magával ragadó kampányt életre keltve. A fotókat Lachlan Bailey neves divatfotós készítette Miamiban, a kampányt pedig Mel Ottenberg, az Interview című kultikus popmagazin főszerkesztője álmodta meg.

A májusban megjelenő Michael Kors x Ellesse kapszulakollekció a retró, sportos szabadidőt, az évek óta divatos athleisure stílust egy új aspektusból mutatja, igazi luxust és modern felfogást kínálva a viselőinek. A vintage életstílus merész hozzáállását, magabiztosságát és örök hűvösségét idézi fel a kampány. Tényleg minden darab nagyon cool!

A huszonnégy darabos kapszulakollekciót egy egyedi embléma díszíti, amely egybeolvasztja az eleganciát és a divatot. Összeolvad a Michael Kors ikonikus logója és az Ellesse tenisz és síelés ihlette logója. A hullámos mintázatú logó megtalálható a lifestyle táskákon és kiegészítőkön.

Az Ellesse jellegzetes, tüzes narancs és vörös színekből álló színpalettáját egy friss design csavarral még izgalmasabbá tették és a tengerészkék és a tiszta fehér klasszikus árnyalataival párosították a tervezők. A merész tréningfelsők és nadrágok, a vintage stílusú fürdőruhák és játékos minták, telitalpú tornacipők, logós baseball sapkák és neon vödörsapkák is várnak. A klasszikus stílusok modern felfogását ünnepelheted ezekben a darabokban. Megtalálod a Michel Kors kihagyhatatlan Hudson hátizsákját és Bradshaw válltáskáját is, melyek tökéletes befejezést nyújtanak a kollaborációs kollekciónak.

Mitől ilyen kúl?

A kampány a vibráló, napsütötte Miami szívében, egy pályán készült, és több dolgot ünnepel, például a Michael Kors és Ellesse márkák hűvös, magabiztos, optimista és energikus DNS-ét. A menő faktorhoz hozzájárulnak az Emily Ratajkowski és Jay Critch mellett (akiknek a beatjei biztosítják a forgatás és a videó háttérzenéjét) megjelenő az népszerű modellek, Lexi Boling, Herzen Clerge, Lucas Ucedo, valamint a zenész Wolftyla és a japán internet szenzációja, Kemio. A globális szereplőgárda mindent visz. A kapszulakollekciót egy sor pop-up installációval és különféle aktivitások keretében prezentálják világszerte.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

7 filmes karakter, akiről csak sejtetted, hogy nárcisztikus, de tényleg az

7 filmes karakter, akiről csak sejtetted, hogy nárcisztikus, de tényleg az

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője