AnnaSophia megkapta első kampányát a Bongónál

2013. július 22.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Manapság azok a fiatal hollywoodi színésznők, akik a divat felé is fordulnak, két fő irányzat közül választhatnak. Vagy egy luxus márka mellett döntenek top divattervezőkkel, mint például a Fanning-testvérek Marc Jacobs vagy Hailee Stenfield a Miu Miu mellett, vagy választhatnak egy olyan vonalat, amely mindenki számára megengedhető, ahogy Chloe Moretz tette az Aeropostale márkával – hiszen, nyilván, azok a tinik, akik ezekkel a fiatal sztárokkal asszociálják magukat, nem tudnak luxusmárkájú cuccokat vásárolni.

AnnaSophia Robb ezt érti és az utóbbi lehetőség mellett voksolt. A Carrie naplójának 19 éves sztárja Lucy Hale után lett a Bongo új reklámarca és ő mutatja be a legújabb őszi kollekciót. A dögös bomber és katonadzsekik és a sok-sok farmer nem csak kényelmesek, de mindenki számára megfizethetők. És a legjobb, hogy a Carrie naplója második évadának premierje előtt már a boltokba is kaphatók.

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

A nők elleni erőszak felszámolását kell, hogy képezze az online bántalmazás megakadályozása is

A nők elleni erőszak felszámolását kell, hogy képezze az online bántalmazás megakadályozása is

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)