Segíteni menő: vakvezető kutyák miatt fogtak össze a hírességek a Dorko programjában

2022-ben már nyolcadik alkalommal fogtak össze hazai zenészek, előadók, sportolók és közéleti személyiségek a Dorko-val a vakvezető kutyák képzésének támogatására. A Loyalty is Royalty kampánynak köszönhetően nemcsak sikerült megduplázni a kiképzett négylábú segítőtársak számát 8 év alatt, de minőségi fejlődésen is keresztülment a központ, ami az oktatók munkáját segíti.

Pásztor Anna is örömmel vett részt a Dorko jótékonysági kampányában
Pásztor Anna is örömmel vett részt a Dorko jótékonysági kampányában
Fotó: Dorko

A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének vakvezető kiképző kutyaiskolájánál a várólista rendkívül hosszú, jelenleg 97 látássérült vár kiképzett vakvezető kutyára. A kiképzés magas összeggel jár, valamint nincs is garancia arra, hogy végső soron alkalmasak-e vakvezetésre. A Dorko Loyalty is Royalty kampánya 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több Magyarországon élő látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs.

Mára egy-egy Loyalty is Royalty kampány során 150-200 ismert ember is csatlakozik a kezdeményezésük mellé, a több napos fotózás egy jeles alkalommá és közös jó üggyé nőtte ki magát az évek során. Idei évben olyan női előadók, sportolók és közéleti személyek adták szívesen arcukat a kezdeményezéshez, mint a Trokán Nóra, Eke Angéla, Annoni Zita, Tenki Dalma, Tolvai Reni, Gelencsér Tímea, Pásztor Anna, Bocskor Bíborka, Hódi Pamela, Megyeri Csilla, Dr. Hevesi Kriszta, Metzker Viktória, Kardos Eszter, Cserpes Laura, Lipcsei Betta, Marge, Kollányi Zsuzsi, Kiss Virág, Verrasztó Evelyn, Borzi Vivien, Szécsi Böbe.

Fogyatékossággal élő emberek számára tervezett divatkollekciót a Zalando

Fontos ügy

A Loyalty is Royalty kampány sokak számára vált fontos üggyé, és sikerült az elmúlt években 80 látássérültet vakvezető kutyához juttatni, ezáltal közös összefogással 80 ember életét megváltoztatni. A Dorko életében a hazai jó ügyek támogatása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzésük olyan kezdeményezéseket indítani, és olyan szervezetek munkáját támogatni, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt, pedig munkájuk számos embernek változtatja meg életét. A Loyalty is Royalty termékek eladásából származó teljes nyereséggel a Dorko a vakvezető kutyák képzését támogatja.

Gelencsér Timi sportoló is örömmel állt modellt a Dorko jótékonysági kampányában
Fotó: Dorko

Te hogyan segíthetsz?

Minden Dorko Loyalty is Royalty termék megvásárlásával. Csatlakozz kampányunkhoz, megvásárolt termékeddel készíts fotót, és posztold a közösségi média oldalaidon #drkloyaltyisroyalty hashtaggel!

Ez is érdekelhet

Pedro Pascal elfelejtette, hogy megkapta a The Last of Us szerepét, és az ok zseniális

Pedro Pascal elfelejtette, hogy megkapta a The Last of Us szerepét, és az ok zseniális

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói