A Glamour változatos témájú és tudatos női magazin

2024.február.9.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A GLAMOUR nőket megszólító magazin, fókuszában a divat, szépségápolás, karrier, egészség, pénzügyek, horoszkóp és a mindennapi élet kihívásaira adott válaszok állnak. A GLAMOUR-napok évente négy alkalommal ösztönöz a tudatos vásárlásra, közösségünkben állandó kedvezményekkel és extra tartalmakkal várjuk az olvasóinkat.

glamour logo
A GLAMOUR változatos és tudatos női magazin
Fotó: GLAMOUR

A GLAMOUR-napok a hosszú távon hatékony marketingkommunikációért bronz Effie-díjat nyert.

GLAMOUR szerkesztőség
Fotó: Ringier Archívum/Glamour

A GLAMOUR szerkesztősége olyan szenvedélyes és tehetséges szerzőkből áll, akik nem félnek feltenni azokat a kérdéseket, amelyeket minden nőt foglalkoztatnak. A magazin szórakozást nyújt az énidőhöz, inspirál, és exkluzív tartalommal támogatja az olvasókat, hogy boldog és sikeres életet éljenek. Egy olyan építő közösség, ami húsz éve jelen van a magyar nők életében, és piacvezető szereplő a szegmensben. Szerkesztőségünk hisz abban, hogy tisztelettel, empátiával és pontossággal osszunk meg történeteket és információkat. Csapatunk nyitott, sokszínű, kíváncsi, befogadó, és hiszünk abban, hogy ez a szemlélet a sikerünk egyik kulcsa.

CSAPATUNK

Célközönségünk

A GLAMOUR olvasói 18-39 év közötti, a világra nyitott, kíváncsi nők, akiknek fontos a divat, a szépségápolás, az egészséges életmód, és érdeklődnek a társadalmunkat, nőket érintő kérdések is. Nem csak a fizikai, de a mentális egészségükért is tesznek, fontos számukra a karrierük, párkapcsolataik, barátaik, de érdeklődnek a sztárhírek iránt is.

Eredményeink

Eredményeink
Fotó: Ringier Hungary

Légy a GLAMOUR-univerzum része

Magazinunk offline és online is jelen van, az évente kétszer megjelenő GLAMOUR Book egy olyan egyedülálló, időtálló kiadvány a magyar piacon, amely kikapcsol, feltölt, és állandó helyet kap a könyvespolcon vagy a kávézóasztalon.

  • A GLAMOUR-napokon évente négy alkalommal buzdítjuk olvasóinkat a tudatos és előre tervezett vásárlásra.
  • GLAMOUR közösségünkben extra tartalmak, exkluzív cikkek és állandó kedvezmények várják az előfizetőket.
  • A GLAMOUR Women of The Year gálán minden évben a kiemelkedő teljesítményt nyújtó nőket díjazzuk, Magyarország egyik legizgalmasabb eseménye, amiről még napokig beszél az egész sajtó.
  • A GLAMOUR Beautyfesztivál pedig az első és igazi beautyfesztiválja, a zártkörű eseményen szakértők, és izgalmas beauty programok várják a látogatókat, év közben pedig a különböző BeautyBox válogatások gyakran egy órán belül elkelnek.

Ismerd meg a GLAMOUR magyarországi történetét

A GLAMOUR a Condé Nast márkája, női magazinok közül az egyik legismertebb a piacon. A világ tíz országában van jelen, Magyarországon a Ringier kiadó vállalathoz tartozik.

  • A GLAMOUR magazin 2004-es indulása óta a magyar médiapiac meghatározó szereplője, alapítása óta Maróy Krisztina látja el a főszerkesztői feladatokat.
  • 2005-ben tartottak először GLAMOUR-napokat, ez volt az első ilyen jellegű kezdeményezés Magyarországon, ami mára a legnagyobb, legismertebb és legsikeresebb országos kuponakcióvá nőtt, és több más európai ország GLAMOUR magazinja is átvette az ötletet.
  • A magazin 2008 óta a Women of the Year díjátadón ünnepli a nőket, a női sikereket, és ezzel együtt hangsúlyozza az egyenlő bánásmód és fizetések, a női egzisztencia fontosságát.
  • 2021-ben jelent meg először a GLAMOUR BOOK azóta a kiadvány témái között szó volt a fenntarthatóságról és környezetvédelemről, a test különböző aspektusairól, a mentális egészségről és a technológia mindennapi életünkre gyakorolt hatásáról.
  • Az Univerzum applikáció az indulása óta több mint 30 ezer előfizetővel rendelkezik. A csapat pedig azon dolgozik, hogy a GLAMOUR világa folyamatosan értékes élményeket tudjon nyújtani az olvasók számára.
A GLAMOUR-napok, a GLAMOUR 2005-ben elindított Shoppingünnepe a hosszú távon hatékony marketingkommunikációért bronz Effie-díjat nyert.
Fotó: GLAMOUR archívum

A GLAMOUR történelmet ír

A Glamour magazin a dolgozó nőknek szóló női divat- és életmódmagazinként 1939-ban indult New Yorkban, és nagyon hamar a médiapiac meghatározó szereplőjévé vált. Változatos témái között szerepelt a divat, szépségápolás, karrier és az életmód.

  • 1968 augusztusában a GLAMOUR lett az első női magazin, amelynek címlapjára afro-amerikai modell került.
  • 1990 óta a Women of the Year díjátadón ünnepli a szakmájukban kiváló nőket, majd a digitális átalakulásra gyorsan reagálva a nyomtatott magazin mellett az online térben is egyre nagyobb hangsúllyal lett jelen.
  • Közben folyamatosan bővült a témák sokszínűsége, és egyre hangsúlyosabban jelentek meg aktuális társadalmi és politikai témák, a nőjogok és egyenlőség ügye.

A GLAMOUR márka jelenleg a világ tíz országában van jelen.

Tulajdonosi háttér

‎A GLAMOUR kiadója a Ringier Magyarország.

A Ringier Hungary a nemzetközi Ringier Csoport tagja. A médiavállalat két kontinens – Európa és Afrika – tizenkilenc országában van jelen, világszerte mintegy 6400 szakembert foglalkoztat. A Ringier AG egy svájci székhelyű média- és technológiai vállalat. A cégcsoport több mint 140 vállalkozást foglal magában, melyek számos vezető médiamárkát, digitális platformot és online piacteret működtetnek. A Ringier üzemi eredményének 79 százaléka online tevékenységből származik, ezzel a vezető európai digitális médiavállalatok közé tartozik.

A családi tulajdonban lévő vállalkozás 1833-as alapítása óta, immár 190 éve hisz a vállalkozói szellemben, az együttműködésben, az innovációban, a bizalomban és a bátorságban. Az egyre bonyolultabbá váló és kihívásokkal teli világban a Ringier küldetése, hogy életben tartsa az olvasók, felhasználók érdeklődését az őket körülvevő világ iránt – és azon túl is. A Ringier AG honlapja: www.ringier.com

A profession.hu tulajdonosaként a Ringier Csoport a magyarországi állásportálok piacán is jelen van. Több mint 70 százalékos piaci részesedésével a profession.hu Magyarország vezető online álláshirdetési oldala.

Székhely: 1122 Budapest, Városmajor utca 11.

Telefon: (+36 1) 488-5700

E-mail cím: glamour@glamouronline.hu

Facebook: facebook.com/glamourhungary

Instagram: @glamourhungary

TikTok: @glamourhungary

Youtube: glamourhungary

Viber: glamour.hu

Pinterest: pinterest.com/glamourhungary

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Kvíz: Te mennyire beszéled jól a Z-generáció szlengjét?

Kvíz: Te mennyire beszéled jól a Z-generáció szlengjét?

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Glamour-napok ősz 2023

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Szépséghírek

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

PR

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

Készülj fel a strandszezonra! Jövünk a leszuperebb alakformálási tippekkel (x)

PR

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

A sok edzéstől lesérültél? Ettől biztosan hamar felépülsz! (x)

PR

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

Baj, ha össze-vissza menstruálsz? (x)

PR

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)

Ha valami igazán ütős illatot keresel a nyári bulikhoz, mutatjuk, mit válassz (x)