Te is köztük vagy? Megvan az egymillió magyar vásárló az About You online áruházban

2022.május.4.

A közkedvelt divatáruház egymillió magyarországi vásárlóját ünnepli különleges, ABOUT YOU WOOHOO elnevezésű kampányával Büszkék arra, hogy 2019. szeptemberi magyarországi indulása óta egymillió különleges pillanatot teremthetett egymillió ügyféllel, és ezt egy rendkívüli és kreatív kampánykoncepcióval bizonyítja be: Az online divatáruház 2022 februárjában arra kérte vásárlóit, hogy töltsenek fel kreatív, saját készítésű videókat, amelyekben bemutatják, miért szeretik az ABOUT YOU-t, és ezzel esélyt kapnak arra, hogy hárommillió forintot nyerjenek. Végül kiválasztották a győzteseket, és az ő videóikat felhasználva készült el minden marketingelem, köztük egy tévéreklám is a májusi ünnepi kampányhónapra.

A Woohoo kampányt tulajdonképpen a vásárlók készítették
A Woohoo kampányt tulajdonképpen a vásárlók készítették
Fotó: GLAMOUR

A feladat mindenki számára egy kreatív videó feltöltése volt, amelyben bemutatja, mit szeret az ABOUT YOU-ban, és mi az, ami miatt „WOOHOO!” hangulatba kerül, ha a márkára gondol. Ezért cserébe a résztvevők 50%-os utalványt kaptak. A több mint 5600 beküldött videóból öt nyertest választottak ki, akik részt vehetnek a május 2-án induló kampány második fázisában egy nagyszabású tévékampányban.

Rózsahegyi Csenge kampányának egy részlete az About You-nak
Fotó: GLAMOUR

„A tény, hogy az ABOUT YOU mindössze két és fél éves magyarországi jelenléte után máris ennyi vásárló bízik bennünk, mindenképpen megérdemelte az ünneplést és egy kampány elindítását. Számunkra az volt a legfontosabb, hogy ügyfeleinket állítsuk a kampány középpontjába, és ne csak bevonjuk őket, hanem hagyjuk, hogy ők maguk beszéljenek” – magyarázza Femke Bohling, az ABOUT YOU márka- és hirdetési igazgatója. Ez a kreatív koncepció nemcsak a márkaimázsra gyakorol igazolhatóan pozitív hatást, hanem az online divatáruház magyarországi megítélését és értékét is hitelesen mutatja be.

Toma Alexandra a kampányhoz készített videójának egy részlete
Fotó: GLAMOUR

A kampány két fázisra bontásával az ABOUT YOU nagyon sajátos megközelítést alkalmaz. Az első fázisban a vásárlók benevezhettek a versenyre, majd a kampány második fázisában aktivizáló megközelítést alkalmazva az áruház még több vásárló bevonzására összpontosít. Az ABOUT YOU-nak több mint 5600 résztvevőt sikerült meggyőznie, hogy olyan innovatív videókat töltsenek fel, amelyekben kifejezik elismerésüket az ABOUT YOU iránt. A beküldött videókat az ABOUT YOU kreatív csapata nézte át, majd választotta ki a legviccesebb, legőrültebb, legütősebb, legkreatívabb vagy legszívmelengetőbb videókat, amelyek a májusban induló tévékampány részét is képezik majd.

A kampányt több mint 230 ismert influenszer támogatja, köztük Lainey Molnar(lainey.molnar), Kulcsár Edina (edinakulcsar_official), Hódi Pamela (hodipamela_official), Szabó András (csut.i), Sterner Antal (whisper_ton) és Szomjas Jennifer (ladyszomjas), akik Instagramon és TikTokon népszerűsítik a versenyt. Ezeken a csatornákon keresztül az úttörő online kampány a 16 és 24 év közötti korosztályban (Z generáció) érte el leginkább a magyarországi közönséget.

Pintér Norbert vidójának egy részlete
Fotó: GLAMOUR

Az ABOUT YOU 2019-ben erőteljes kampánnyal lépett a magyar piacra, amely egy teaser fázist, majd a hivatalos indulást, a „big bang”-et foglalta magában, azóta pedig az ország egyik legfontosabb online divatplatformjaként van jelen. Mivel az ABOUT YOU WOOHOO kampány koncepciója rendkívül sikeresnek bizonyult, így más piacokra is megvalósítják majd.

Ez is érdekelhet

Chez Dodo mennyei macaronjait már az Aria Hotel éttermében is megkóstolhatod

Chez Dodo mennyei macaronjait már az Aria Hotel éttermében is megkóstolhatod

G-Szex

6 szex utáni szokás, ami még közelebb hoz a párodhoz

6 szex utáni szokás, ami még közelebb hoz a párodhoz

Szépséghírek

Így lehet tökéletes a frufrud a hajtípusodnak megfelelően

Így lehet tökéletes a frufrud a hajtípusodnak megfelelően