Elállt a szavunk a magyar tervező kollekciójától: letisztult, elegáns, izgalmas és merész darabok

2018.december.10.

Csizmazia Anett 2016-ban alapította meg saját ruhamárkáját, a ZIA-t.

Az elmúlt két évben a brand óriási utat tett meg – nem csak a hazai divatvilágban mutatkozott be, de külföldi fashion magazinok hasábjain is visszaköszöntek már ikonikussá vált darabjai.

Berobbant a magyar ZIA divatmárka és tele vannak tervekkel

Berobbant a magyar ZIA divatmárka és tele vannak tervekkel

A tervező kitűnően ötvözi a klasszikus elemeket a kortárs divat stílusjegyeivel, amellyel egyedülálló módon találja meg a finom egyensúlyt az elegancia és az utcai viselet között.

"A kollekciókat a belváros pezsgése inspirálja, amivel az izgalmas és stílusos egyéniségeket szeretnénk megszólítani. Azokat, akik nem veszik túl komolyan magukat és a világot, akik képesek együtt nevetni a környezetükkel" - Csizmazia Anett, a ZIA alapító tervezője.

Ez is érdekelhet

Rendhagyó hétvégi Gardróbnaplónkban ezúttal Szente Gréti sportoló, digitális tartalomgyártó kalauzol el a stílus és a fehérneműk világába

Rendhagyó hétvégi Gardróbnaplónkban ezúttal Szente Gréti sportoló, digitális tartalomgyártó kalauzol el a stílus és a fehérneműk világába

Tedd & Ne tedd

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Katalin hercegné újrahasznosított kabátban kezdi új életét

Monitor

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói

Marilyn Monroe ritkán látott utolsó fotói