Ez az 1 perc az utóbbi idők legfelszabadítóbb 1 perce!

2016.szeptember.13.

Mindenki tudja, hogy a divatmárkák közül egyre több az utóbbi időben a pozitív testkép élharcosává igyekszik válni.

Ez azt jelenti, hogy nem csupán a nádszálvékony modelleket szerepeltetik a bemutatóikon, kampányaikban, hanem a sokszínűség, és az elfogadás jegyében eltérő testalkatú, mindenféle nációhoz tartozó lánnyal dolgoznak. A divatvilág mindig is befogadó közegnek bizonyult, és szerencsére ezt egyre inkább kifelé, a nagyközönség felé is felvállalja a szakma. A szexuális orientáció, a származása éppúgy nem lehet már az érvényesülés akadálya, ahogy a testalkat sem.

Mondani sem kell, hogy a sokszínűség felvállalása csak leírva hangzik egyszerű és lelkesítő üzenetnek, de megmutatva már sokan fanyalognak, ha valami elüt a megszokottól. A H&M legújabb kampánya éppen ezért igencsak merész, hiszen a svéd márka fel merte vállani, hogy a nőiességről számára nem feltétlenül a mindig sikkes, visszafogott és kellőképpen karcsú, jó kislányok jutnak az eszébe. Legújabb kampányukban transznemű modellek, teltebb lányok, olyanok, akik még hírből sem hallottak a szőrtelenítésről, olyan, aki már bőven 70 felett jár, és olyanok is szerepelnek, akik egymást szeretik és nem a pasikat. Mert ilyen sokfélék vagyunk, ilyen sokféleképpen vagyunk nőiesek. A H&M 1 perces reklámfilmje tényleg telitalálat, azt üzeni, hogy fogadd el és szeresd a saját tested, a saját nőiességedet, és fogadd el a többieket is.

Ez is érdekelhet

Az elfeledett 15. aradi vértanúról készült musical a Madách Színházban

Az elfeledett 15. aradi vértanúról készült musical a Madách Színházban

G-Életstílus

8 dolog, amit csak azután értesz meg, ha már összetört a szíved

8 dolog, amit csak azután értesz meg, ha már összetört a szíved

Monitor

21 megható fotó Erzsébet királynőről és fiáról, III. Károly királyról

21 megható fotó Erzsébet királynőről és fiáról, III. Károly királyról