Fenntartható ruhakollekciót mutatott be az LG és a Net-a-Porter

2020. november 18.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Az LG Electronics összefogott a Net-a-Porter nemzetközi online luxusáruházzal, hogy egy limitált kiadású, kiváló minőségű, környezetbarát, természetes anyagokból készült ruhakollekciót alkossanak, amelyet úgy terveztek meg, hogy évekig hordható legyen. Az LG által bemutatott és kizárólag a Net-a-Porter-nél kapható kapszulakollekció a NET SUSTAIN platform részét képezi, amelynek célja, hogy segítse a vásárlókat egy fenntarthatóbb életmód kialakításában és hozzájáruljon a divatiparra jellemző pazarlás globális problémájának csökkentéséhez, amelynek volumene a Világgazdasági Fórum becslései szerint világszerte eléri az évi 400 milliárd dollárt.

Fenntartható ruhakollekciót mutatott be az LG és a Net-a-Porter
Fotó: Mara Hoffman

A kezdeményezés az LG #CareForWhatYouWear (Törődj azzal, hogy mit viselsz) kampányának része, amely a vállalat hosszú távú, a globális szén-dioxid-lábnyom csökkentését célzó projektje. Az LG nemzetközi kampánya arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy miként csökkenthetik a ruházati hulladék mennyiségét azáltal, hogy a megfelelő mosás révén minimalizálják a textíliák károsodását. A kampány emellett kihangsúlyozza a tartós, környezetbarát ruhák vásárlásának és az elhasználódott ruhák újrafeldolgozásának környezeti előnyeit és annak fontosságát, hogy a már nem hordott ruhaneműinket olyanoknak adjuk tovább, akik valóban viselni fogják őket. Ennek érdekében az LG és a Net-a-Porter három, a divat fenntarthatósága iránt elkötelezett márkával — Mara Hoffman, Le Kasha és Bondi Born — lépett partnerségre, hogy olyan kollekciót alkosson, amely 100 százalékban tartós, gépben mosható, vegytisztítás nélkül is könnyen kezelhető anyagokból áll.

Fotó: Le Kasha

Az LG Zero Carbon néven tavaly jelentette be intenzív kibocsátás-mérséklési programját, amellyel kötelezettséget vállalt arra, hogy 2030-ra nullára csökkenti a globális tevékenységéből adódó nettó szén-dioxid-emissziót. A világ egyik legismertebb ruhaápolási megoldásokat gyártó márkájaként az LG kellő tudással és tapasztalattal rendelkezik a hatékony mosás és textilápolás terén. Az LG három ruhaápoló eszközével — a mesterséges intelligenciát alkalmazó AI DD™ mosógéppel, a DUAL Inverter hőszivattyús szárítógéppel és a Stylerrel — a vásárlók megnövelhetik kedvenc ruháik élettartamát, miközben az energiahatékonyság révén minimalizálhatják a gépek használatából fakadó környezetre gyakorolt hatást.

Fotó: Bondi Born

"A ruhaápolási megoldások globális piacvezető szereplőjeként úgy érezzük, felelősséggel tartozunk a környezeti fenntarthatóságért — tevékenységünket pedig egyértelműen hitelesíti a Net-a-Porter-vel történő együttműködésünk." — mondta Dan Song, az LG háztartási gép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. "Az LG innovatív termékei és kezdeményezései jól szemléltetik elkötelezettségünket az iránt, hogy a világot egy jobb hellyé tegyük, és az élet ne csak napjainkban, de sok év múlva is minőségi lehessen."

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Tóth Andi meztelenruhája az X-Faktor történelmének legbátrabb megjelenése

Tóth Andi meztelenruhája az X-Faktor történelmének legbátrabb megjelenése

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)

Mit tud a TikTokon felkapott BaByliss Air Wand? Kipróbáltuk! (x)