Ha drága a ruhád, fodrász se kell

2015. június 16.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A patinás olasz divatháznál egyértelműen új szelek fújnak. Alessandro Michele kreatív igazgatása mellett a krómosan csillogó szexi világot felváltotta a kőkemény realizmus, vagy legalábbis valami olyasmi.

Most került ki a Gucci őszi-téli kollekciójához készült reklámsorozat, amely a már megismert új irányt folytatja. A vizuális megvalósítás ezúttal is Glen Luchford kamerájára volt bízva, és úgy tűnik, hogy a modellek közül most is inkább az androgün, kicsit fiús lányokra esett a választás.

Ahogy Michele kifejtette az volt a célja, hogy visszavigye a márkát az utcára, hogy mindenki lássa a New Yorkban készült képeken, hogy a Gucci olyan divatot jelent, amely amellett, hogy luxus, mindenképpen hordható a hétköznapokon is. Nem tudni, hogy a vásárlók, akik megengedhetik maguknak az olasz divatház termékeit, feltétlenül erre az életérzésre van-e szükségük, az viszont vitathatatlan, hogy az új kreatív igazgató tényleg teljesen más úton indult el, és kíváncsiak vagyunk bejön-e ez a váltás!

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

glamour plusz ikon Megvan a magyarázat, miért félsz annyira elengedni embereket és kapcsolatokat

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

A dolog, amiről senki sem beszél szülés után – pedig minden anyát érint (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)

Nyerj az osztályodnak profi sminket a szalagavatótokra! (x)