Lepukkant a Gucci, ez az új irány

2015. április 14.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A Gucci sokáig a legszexibb luxusmárkának számított, de az idők változnak.

Még Tom Ford regnálása idején az olasz divatmárka kampányai éppen annyira szóltak a gyönyörű, és méregdrága ruhákról, mint a szexről. Ford imádta a szexuálisan provokatív reklámokat, és bár sok kritika érte a merészségéért, de az üzenet megragadt a fejekben, és kétségkívül ez volt a Gucci sikerének záloga.

Később Frida Giannini vezetésével szofisztikáltabb hangot ütött meg a divatház, de a Gucci továbbra is partiképes, fiatalos és szexi márkának láttatta magát. Idén váratlan váltás következett be a márka élén, és a régóta a divatháznál tevékenykedő Alessandro Michele vette át a kreatív igazgatást a márka felett. A torzonborz tervező nyilván most mutatta be az első Gucci kampányt, ami már az ő felügyeletével készült, és amely az elő őszi kollekciónak csinál reklámot.

Nos, Michele rögtön radikális fordulattal kezdett. Glen Luchford kamerája előtt a törékeny vörös modell, Julia Hafstrom, párja pedig a meglehetősen csontos Jack Chambers. A kampány a korábban megszokott szexi körítéssel szemben lepukkantságával tüntet. Elég lehangoló látványt nyújtanak a fiatalok a kopott bútorokkal berendezett, ütött-kopott szobában. Nyilván hasonló irányváltás lenne mindez, mint amit Slimane a Saint Laurent Paris élén lezavart. Ott ugye az az üzenet, hogy egy igazi rockernek van néhány menő darabja a francia divatháztól.

Nos, nem tudjuk, Michele mit akart üzenni ezzel az új kampánnyal. Megnézve a képeket, mi leginkább úgy tudnánk összefoglalni a kampány lényegét, hogy bár megvonták maguktól az ennivalót, és már a valamire való bútorokat is zaciba csapták a fiatalok, hogy megvegyék a legújabb Gucci darabokat, de vidámak nem lettek tőle.

Neked mi a véleményed az új Gucciról?

Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Megválasztották 2026 színét, és azon túl, hogy gyönyörű, nagyon fontos üzenete van

Megválasztották 2026 színét, és azon túl, hogy gyönyörű, nagyon fontos üzenete van

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Így segíts egyetlen díszgömbbel másokon idén karácsonykor (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Nincs ajándékötleted? Így lesz a bizonytalanságból tökéletes karácsonyi meglepetés (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Ezekkel pillanatok alatt elérhető a 'flash effect' bőrápolási trend (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)

Friss, szenvedélyes, misztikus: merész Versace illatok ajándékba (x)