Hánytatással népszerűsít a luxusmárka?

2014. július 1.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

A divatreklámok bizony időről-időre beszédtémát szállítanak.

Hánytatással népszerűsít a luxusmárka?
Fotó: Schield

Nem is olyan régen adtunk hírt róla, hogy újabb hirdetést tiltottak be, és a divatvilág bizony már idáig is bőséggel szállította a rizikós kampányokat. Nem is kellett sokat várni a legújabbra, amit bizony még a divatmagazinok egy része is igen rosszul fogadott.

A 2009-ben létrejöbb Schield márka luxusékszereket készít. Roberto Ferlito a márka vezetője nagyon látványos, hangsúlyos kiegészítőket tervez, igen gyakran működik együtt az olasz divat legnevesebbjeivel, és olyan hírességek is viselik az ékszereiket, mint Cara Delevingne. A Schield most azonban nem a sztárrajongókkal keltett feltűnést, hanem a következő évi kampányfotóival.

Fotó: Schield

Diego Diaz Marin készítette a furcsa képeket. A ´Rendetlen ikrek` címre keresztelt kampánya bizarr helyzetekben ábrázolja a testvéreket. Nehéz lenne másként magyarázni a fotókat, minthogy az egyik lány éppen igyekszik meghánytatni a tesóját. Ki tudja, hogy mi lehetett a Schield célja, üzenete ezzel a kampánnyal, de reméljük, hogy nem bulimiára bíztatná a vásárlókat. Az evészavarokkal viccelődni nagyon nem tűnik jó fej dolognak.

Fotó: Schield
Glamour Napok Banner
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Szörfdeszkán érkezik a Télapó, ilyen az ausztrálok és az ausztráliai magyarok karácsonya

glamour plusz ikon Szörfdeszkán érkezik a Télapó, ilyen az ausztrálok és az ausztráliai magyarok karácsonya

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Zárd az évet stílusosan – inspiráló kollekcióval vár a CCC (x)

Ezekkel a termékekkel érdemes előre feltölteni a kamrát karácsony előtt (x)

Ezekkel a termékekkel érdemes előre feltölteni a kamrát karácsony előtt (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Nem nézed, hanem átéled: ezzel az előadással egy másik világba lépsz be (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)

Stílus, ami körbeér: gyerekkorunk hangulata a New Balance Kids kollekciójában (x)