Hazai hírességek a Dorkoval együtt támogatják vakvezető kutyák képzését

2019.december.7.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Idén már ötödik alkalommal fogtak össze hazai hírességek, művészek és sportolók a Dorkoval a vakvezető kutyák képzésének támogatására. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több magyarországi látássérült mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs. Évente 100-120 ismert művész és sportoló csatlakozik a magyar márka kezdeményezése mellé.

Dombai Laura

A Dorko életében a hazai jó ügyek támogatása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzése a márkának, hogy olyan kezdeményezéseket indítson, és olyan szervezetek munkáját támogassa, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt.

Kollányi Zsuzsi

A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének Kutyaiskolájánál a várólista nagyon hosszú, sokan akár éveket is várnak vakvezető kutyára hazánkban. Ezért tartotta fontosnak a Dorko, hogy 2015-ben zászlajára tűzze a várakozási idő csökkentését.

Cserpes Laura

"A Dorko támogatásának köszönhetően az elmúlt évek során sikerült megduplázni a Magyarországon évente kiképezhető vakvezető kutyák számát, 5-ről 2-3 évre csökkentünk a várakozási időt a várólistán jelentkezőknek, amely ugyan még így is hosszú idő, de a kampány nagyon sokat segített nekünk. Emellett a fiatalok is nagyobb nyitottságot mutatnak az iskolánk és tevékenységünk felé, ami külön öröm számunkra" – mondta el Schiff Mónika, az MVGYOSZ Vakvezetőkutya-kiképző Központ vezetője.

Túróczi Réka

,,Nemrég lehetőségem nyílt ellátogatni a vakvezető kutyakiképző központba, ahol találkozhattam azokkal a párhónapos kölyökkutyákkal, akikből a MVGYOSZ és az önkéntesek kitartó munkája, valamint a támogatások révén a látássérültek számára legfontosabb négylábú segítőtársak nevelése válik lehetővé. Örömmel és büszkén álltam a Dorko kampánya mellé. – nyilatkozta Agárdi Szilvia, a Voice és A Dal tehetségkutató műsorban nagy sikert elért látássérült énekesnő, aki számára nagyon fontos a társadalmi érzékenyítés és az esélyegyenlőséget elősegítő kezdeményezések.

Dukai Regina

A hazai hírességek és sportolók közül sokan már a kezdetek óta a Dorko kezdeményezése mellé álltak, így például többek között Dukai Regina, Túróczi Réka, Lipcsei Betta, Kollányi Zsuzsi, Sydney Van Den Bosch, Cserpes Laura is több éve aktív részesei a kampánynak.

Sydney Van Den Bosch

A Loyalty is Royalty termékek eladásából származó teljes nyereség a vakvezető kutyák kiképzését támogatja.

Lipcsei Betta

A Dorko külön erre a célra tervezett limitált 2019-es kollekciója már elérhető a webshopon és az üzletekben.

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

Itt az újabb bizonyíték, hogy Károly király és Katalin hercegné kapcsolata különleges

Itt az újabb bizonyíték, hogy Károly király és Katalin hercegné kapcsolata különleges

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője