Hedi Slimane sötét, új birodalma - Saint Laurent reloaded

2013.április.4.

Már túl vagyunk az első sokkon, hogy a Saint Laurent hirdetésein Marilyn Mansont látjuk majd, a divatház vezető tervezője most még tovább próbálgatja, mennyire jó még az idegrendszerünk és becsempészi a rock&rollt a hétköznapokba.

Glamour szerkesztőség
Fotó: HediSlimane/SaintLaurent

Courtney Love-ra, a Nirvana-özvegyre például már sokan, sokszor keresztet vetettek, Hedi viszont a mennyekbe emeli az időnként igencsak szétcsúszott sztárt és további, nonkomformista reklámarcokat választ.

Nem butaság, amit Slimane elkezdett, hiszen nem csak ruhákról, hanem életérzésről, rock&rollról akar beszélni és a kampányfotókat is ő maga készíti, biztos, ami biztos. Courtney Love mellett a ikonikus Sonic Youth zenekar énekese és (basszus)gitárosa, Kim Gordon is szerepel majd a kampányban, csakúgy, mint Ariel Pink zenész.

Glamour szerkesztőség
Fotó: HediSlimane/SaintLaurent

A rocksztárok biztosan nem üres reklámfigurák, hanem szabályos "kipárolgásuk" van. A Marilyn Manson által viselt örök divatnak számító motorosdzseki például a Rolling Stones agyoncsaphatatlan gitárosának, Keith Richards-nak volt alapdarabja. Még Yves idejében is voltak hasonló együttműködések. A divatház alapítója például Mick Jaggert és Bianca Jaggert is öltöztette az esküvőjükön. Hedi Slimane pedig David Bowie-nak, Mick Jaggernek és a The Libertines-nek is tervezett régebben fellépőruhákat. A rock&roll tehát örök és és úgy tűnik, már kicsit hiányzott az életünkből. Nektek bejön a reklámkampány?

Ez is érdekelhet

Menő a férfi manikűr? Harry Styles szerint biztosan

Menő a férfi manikűr? Harry Styles szerint biztosan

5 előjáték, ami szuperintenzív orgazmushoz vezet

5 előjáték, ami szuperintenzív orgazmushoz vezet

Szépséghírek

Menő a férfi manikűr? Harry Styles szerint biztosan

Menő a férfi manikűr? Harry Styles szerint biztosan