18+

Felnőtt tartalom

Elmúltál már 18 éves? Ezen az oldalon felnőtt tartalom található!

Íme minden idők legvitatottabb divatkampánya

2012.május.30.

Egy 2000-ben megjelent parfümkampány is bekerült minden idők 10 legvitatottabb reklámja közé az Advertising Standards Authority listája alapján – egyedüliként a divatmárkákhoz kapcsolódó hirdetések közül.


Steven Meisel munkája az akkor még plus size Sophie Dahlt ábrázolja meztelenül, a melleit simogatva, és az Yves Saint Laurent Opium illatát népszerűsíti. Akkoriban valóban kiverte a biztosítékot a szexuálisan túlfűtött fotó, amelyet aztán kizárólag női magazinokban közölhettek le.

Szerintünk ez a reklám is joggal pályázhatott volna a címre
Szerintünk ez a reklám is joggal pályázhatott volna a címre

Minket meglepett a döntés, hiszen szerintünk voltak már ennél polgárpukkasztóbb reklámok is a divattörténelemben, emlékezzünk csak a Dolce&Gabban reklámjára, amelyben egy széttárt lábú férfimodellt vizsgálnak jól öltözött kollégái.

Valóban ez lenne minden idők legvitatottabb divatkampánya?
Valóban ez lenne minden idők legvitatottabb divatkampánya?

Ez is érdekelhet

A szerethető öregedésről – A hét könyve: Egyedül

A szerethető öregedésről – A hét könyve: Egyedül

G-Életstílus

DIY karácsonyi ajándékötletek, amikkel biztosan örömet szerzel!

DIY karácsonyi ajándékötletek, amikkel biztosan örömet szerzel!

G-Szex

10 szexpóz, ami garantáltan kielégít

10 szexpóz, ami garantáltan kielégít