Magyar divatmárka a The New York Times címoldalán!

2017.november.13.
Megosztás Küldés Messengeren Pinterest

Mindig öröm a magyar divatmárkák nemzetközi sikereiről hírt kapni, márpedig az Áeron szépen gyűjtögeti ezeket.

Áron Eszter, az Áeron alapítója
Fotó: Stiller Ákos a New York Times-nak

A 2012-ben alakult márka alapítója és tervezője, Áron Eszter idén Az év divattervezője díját is hazavitte a GLAMOUR Women of the Year gálán, korábban a Forbes magazin választotta a 30 legígéretesebb 30 év alatti európai tehetsége közé a divatmárka ügyvezető igazgatóját, Lászlóffy Vivient.

Olvastad már? Az Áeron a madridi divathéten mutatkozott be

Miközben a márka Távol-Keleten a vásárlók nagy kedvence lett, az elismerések egyre többek érdeklődését felkeltették, most például a világ egyik legfontosabb és legbefolyásosabb lapja, a The New York Times hozza a címoldalán az Áeron sztoriját abban a cikkben, amelyet a kelet-európai divatról írtak, és amelyben a magyar márka mellett egy lengyel és egy román divatcéget is bemutatnak.

A The New York Times cikkét itt olvashatod el! Még több ilyen sikert!

Megosztás Küldés Messengeren Pinterest
Google Hírek ikon
Kövesd a Glamour cikkeit a Google hírekben is!

Ez is érdekelhet

„Ezt senki nem fogja nézni” - Elszabadult a pokol az X-Faktor új mentorai miatt

„Ezt senki nem fogja nézni” - Elszabadult a pokol az X-Faktor új mentorai miatt

Értesülj elsőként legújabb híreinkről

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Parfüm horoszkóp: találd meg a tökéletes illatot a csillagjegyed szerint

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője

Megérkezett a plüss bob hajtrend, a csendes luxus megtestesítője