Magyarországon nyitotta meg első közép-európai üzletét a népszerű amerikai márka

2019.december.18.

A több mint 40 éves múltra visszatekintő American Eagle divatmárka Közép-Európa első üzletét hazánkban nyitotta meg. Az egyéniséget sugárzó férfi és női ruházati termékek és kiegészítők már megtalálhatók a Westend első emeletén.

A márka pozitív életszemlélete mellett az egyéniségre épít. Célja, hogy Amerika, Kanada, Mexikó, Kína és Hong Kong után Közép-Európának is megmutathassa, hogy a valódi erő az ifjúság optimizmusában és magabiztosságában rejlik.

Taylor Swift legjobb 10 szettje az elmúlt évekből

Taylor Swift legjobb 10 szettje az elmúlt évekből

Az American Eagle elsősorban a világ középiskolásait és egyetemi hallgatóit célozza meg. Azonban az egyedi, életvidám hangulatot, bohókás formákat és színeket úgy ötvözi a márka a letisztult vonalvezetéssel, hogy bármely korosztály megtalálja azt a darabot, amit muszáj lesz hazavinnie.

A márka zászlóshajója a kendőzetlen igazságnak, ennek megfelelően már 2006-ban retusálás nélküli reklámokban mutatták be az aerie nevű fehérnemű almárkát. Kampányaik célja, hogy felvegyék a kesztyűt a média által használt fotómanipulációkkal, ezáltal népszerűsítve a reáliás testkép elfogadását. Az erőt és egyéniséget sugárzó alapdarabok mellett, hamarosan a budapesti polcokon is elérhetők lesznek az aerie melltartói és más alsóneműi is.

Ez is érdekelhet

Nálad mennyi élelmiszer landol a kukában? Íme 5 tipp, hogy tudatosabb vásárló lehess

Nálad mennyi élelmiszer landol a kukában? Íme 5 tipp, hogy tudatosabb vásárló lehess

Divathírek

Meghan Markle szettjei egyre merészebbek New York-ban, mi pedig szóhoz sem jutunk tőle!

Meghan Markle szettjei egyre merészebbek New York-ban, mi pedig szóhoz sem jutunk tőle!

GLAMOUR Horoszkóp

Napi horoszkóp: Most megtudhatod, kik az igazi barátaid - szeptember 26.

Napi horoszkóp: Most megtudhatod, kik az igazi barátaid - szeptember 26.