Margot Robbie egy szál melltartóban érkezett a párizsi divathétre, minden tekintetet magára vonzott
Margot Robbie ismét a figyelem középpontjába került, amikor egy merész, mégis elegáns összeállításban érkezett a Chanel tavasz–nyári bemutatójára Párizsban. A színésznő megjelenése a divathét egyik legbeszédesebb pillanata lett.
Ezeket láttad már?
A 35 éves ausztrál színésznő egy sötétkék, steppelt Chanel szettet viselt, amelynek középpontjában egy apró háromszög fazonú melltartó állt. A szett része volt egy bomberdzseki és egy bő szárú nadrág is, amely tökéletesen kiegészítette a dögös, mégis kifinomult megjelenést. Margot Robbie a bemutató első sorában foglalt helyet, ahol Pedro Pascallal együtt figyelte a modelleket - olvasható a Daily Mail cikkében.
A Chanel bemutató legmerészebb szettje volt
Margot Robbie egy kék bőrből készült minitáskát és bokacsizmát választott kiegészítőként, megjelenése egyszerre volt klasszikus és modern – tökéletesen illeszkedett a márka párizsi eleganciájához.
A vörös szőnyeges mosoly mögött azonban gyakran ott a félelem. A The Mirror-nak adott interjúban Margot Robbie őszintén mesélt arról, hogy még mindig küzd az imposztorszindrómával. „Volt olyan pillanat, amikor azt éreztem, most már minden rendben van? Nem. Minden alkalommal azt gondolom: »Istenem, mindjárt vége, el fogják venni tőlem, ez az utolsó alkalom«” – mondta. A színésznő hozzátette, hogy minden új szerep előtt elbizonytalanodik: „Minden alkalommal pánikolok. Nagyon fontos nekem, amit csinálok.”
Margot Robbie visszatért a vászonra: megnéztük, hogy is indult a pályája
Nagy siker után csalódás
Margot Robbie legutóbbi filmje, az A Big Bold Beautiful Journey sajnos hatalmasat bukott a mozikban: az első hétvégén mindössze 3,5 millió dollárt hozott az Egyesült Államokban, világszinten pedig 8 milliót – jócskán elmaradva az 50 milliós költségvetéstől.
A kritikák sem voltak kíméletesek: a Rotten Tomatoes-on jelenleg 37 százalékon áll, a bírálatok főként az „üres történetmesélést” emelték ki. A színésznő és Colin Farrell alakítását ugyan dicsérték, de a film így sem tudott sikert aratni. Ez az eredmény éles ellentétben áll Robbie tavalyi diadalával, amikor a Barbie világszerte 1,4 milliárd dollárt hozott, és minden idők egyik legsikeresebb női főszereplős filmje lett.